En ny vecka !

Hjärta, sol, tecken, tecknad film, söt. Hjärta, söt, sol, tecken,  illustration, vektor, tecknad film. | CanStockHej fina vännen !
Är en vecka sen sist & ännu en ny vecka !  jag hittar visst bara glada solar.
Hittar aldrig ledsna solar eller arga osv. kanske ska solar vara glada ????
Vännen nu tror jag du har läst hur jag mår !!!! tänkte ta upp min ångerst & lite annat
men vi ska snart få besök av älsklingens syster & make.
Så tar lite annat i stället !
 
Vintern Tidning för barn från OP KIKA PÅ STJÄRNHIMLEN BYGG EN AKTIV VULKAN  I SNÖN SPELA RYMDDOMINO - PDF Gratis nedladdning Jisses va snö vi fick i onsdags
Jag var ute & skottade snö de nodde ännda upp till mina kängor så fick in snö.
 på Bilen var det en massa snö,,,, hjulen syndes knappt,
Jisses va tungt de var    grannen kom ut & skulle i väg fick låna våran skyffel för han fastnade i snön med hans bil till sist gick det.
( tänkte för mig själv jag ska minsann inte ut) tror inte att jag hadde kommit ut heller för den delen.
var inte skottat på vägen där vi bor. grannen tackade japp så en god gärning blev det idag.
Jag fick ta det i två omgångar för det var tungt så fick bli en pause i mellan.
så älsklingen fick snällt gå hem, han hadde också gått på morgonen.
Han passade på att häls på svärmor först efter jobbet.
Senare när han kom hem hadde han med sig soppa som svärmor har gjort.
Jag älskar soppa men det gör tyvärr inte älsklingen. så blir inte så ofta här hemma lite trist. kanske ska jag göra soppa änndå för jag tycker det är så gott.
Grattis På Födelsedagen Affisch Med Tecknade Människor Firar Runt Jätte  Presentförpackning-vektorgrafik och fler bilder på Affisch - iStock Lördags var vi & köpte en födelsepresent till älsklingens syster make som har fyllt år sen åkte vi till svärmor en stund tog en kopp kaffe sen var vi tvungen att åka till affären för älsklingen glömde ta med garatin.
På söndag åkte jag hämtade svärmor med älsklingen för att de skulle fira födelsebarnet öööööö barnet näääää han är inget barn hahahahaha
Jag var inte med som att jag inte mår så bra i mig själv ville inte förstöra stämmningen, svärmor råkade säga något i bilen så jag började gråta.
De var bara en strunt sak. men de lilla minsta fel ord i mitt huvud så börjar jag gråta. de behöver absolut inte vara fel men när jag inte mår bra. så suger jag in de lilla minsta & tar åt mig ! men vi tar de en annan gång.
För nu har våra gäster kommit. så jag får försöka sätta på mig min berömda mask som jag plockar fram när jag inte mår bra.
 
Nalle, Puss o kram, Me To You (Miranda nalle) | Nalleriet.seHa det gott vännen !
Så ses vi ! 
Bye bye !