Fika träff !!!!!

Bildresultat för tecknade blommorIdag har vädret varit ganska fint.
Och jag sov länge idag också inte klokt, men det tyder på att jag mår bättre.
Och börjar komma till mig själv igen,
Jag körde älsklingen till svärmor vid ett tiden för jag skulle träffa en vän.
På kickis som jag inte har träffat på evigheter så det ska bli verkligen trevligt.
Vi hade en trevlig fika träff och snack men jisses va tiden gick.
Vips så hade två timar gott. vi bestämde vi skulle ses snart igen.
Och inte skulle ta så långt tid i mellan, hon gav mig också ett boktips,
Som jag kommer att beställa så småning om men just nu har jag så många
Böcker att läsa så får vänta lite med det den hette Stå på dig annars gör någon annan det.
Efter en trevlig stund åkte jag till svärmor var där en liten stund sen tog jag med älsklingen hem.
Bildresultat för söt nalleJag är så tacksam att jag mår bättre idag.

Änn vad jag gjorde för 1 1/2 år sedan jag har utvecklas mer och kan hantera

Saker mera nu... men har änndå en bra bit kvar men tycker nog 

Att jag har kommit en bra bit på väg och är otrolig tacksam för all hjälp m,m

Och inte för glömma mina underbara vänner och mina nya vänner,

Sen har jag också tagit kontakt med en del andra vänner som jag inte har sett

På evigheter och det tyder också på att jag har kommit en bra bit på vägen.

Sen har jag ut manat mig mera och vågar mera .

Sen kan man ha dåliga dagar och bra dagar man är ju inte mer änn en människa.

En sak jag tar med mig på denna resa som jag har gjort som jag verkligen inte är klar med.

Att vi alla är olika och det har man rätt till.

En sak jag har kommit till är att man måsta älskar sig själv innan man kan älska någon annan.

Och där är jag inte riktigt ännu.

Bildresultat för hjärta Visst jag älskar min älskling

över allt annat han är min ögon sten mitt hjärta,

Och jag älskar mina vänner också men det är en annan sorts kärlek.

Men för att jag sa må bra så måste jag först och främst älska mig själv.

Och sen ska jag också välja vad som är rätt för mig.

Och vilka jag vill ha i mitt liv.

Och det jag mår bra av för vi lever bara en gång,

Och försöka se framåt och inte bakåt.

Sen vet jag att det alltid ka komma motgångar då får man ta itu med det då.

Och man blir alltid starkare av sina motgångar och får erfarenhet.

Och det är väl inte helt fel eller ?????

Det var lite om mina tankar nu till något annat i morgon ska jag 

Absolut komma upp tidigt för nu måste jag ta itu med min vikt gång.

Har tänkt mig att börja dagen med lite träning på gå bandet det var ju ett 

Tag sedan jag gjorde det och nu är det på tiden få bukt med min vikt igen.

Och sen får man ju lite motion också.

Bildresultat för hjärta  Och snart börjar skolan.

Så lika bra att börja lite smått att få in lite rutiner.

Så nu får ni ha en härlig dag/kväll ha det bäst puss och kram 

Bye bye