Inte alls bra

Bildresultat för good morning friends I dag är det inget rolig dag 
Jag fick svårt att andas vid två tiden i natt sen har jag varit upp 
Det är min asma som strular 
Jag orkar inte städa lika myckert nu som för så jag tror det är det som 
Spelar lite in och vädret och när jag angstränger en massa 
Men hur ska jag annars ändra min livskvallitet 
Ibland undrar jag vem som vill göra mig illa och jävlas med en hela tiden 
För det är alltid något som sätter käppar i hjulet vad har jag gjort för ont 
Här i världen som jämt ska få en massa skit om det ena och andra
I min kropp ja livet är inte lätt kan jag lova 
Skulle önska man kunde få in en riktigt stor vinst och då menar jag en riktigt stor vinst 
Är många som säger det skulle inte jag klara av men det skulle jag 
Finns så många hål att sticka dom i och jag skulle hjälpa andra åxo 
Sen har jag sluppit att oroa mig att vi inte ska klara oss över dagen 
Sen få komma på en lång härlig semester det var ett tag sedan man kunde det 
Ja som sagt jag hadde inte haft några problem vad jag skulle göra med dom 
OCH KÖPA NYA KLÄDER OCH SKOR  slippa har söndriga plagg och skor på sig 
Ja man har ju inte så myckert om byte 
 
Bildresultat för rikedomDet sägs 
Att man inte blir lycklig av rikedom jo jag
fast hade nog inte varit rik så länge 
En liten stund sen hadde pengarna varit borta när alla har fått sin del 
Men jag skulle se till att jag hadde pengar kvar så jag slapp att grubbla
vart jag skulle få råd åka på semestern m,m ja och räkningarna blir betalt 
Men tyvärr den dan lär jag aldrig få upp leva 
Jag säger inte att jag har ett hemskt liv jag är rik på en massa annat 
Som en gullig älskling som jag älskar över allt annat 
Och fina vänner och tak över huvudet är inte alla som har 
Jag blev så förvånad när jag var inne på min Gummas blogg 
I småland hon hadde skrivit ett par rader hon har inte skrivit på evigheter 
Så gissa att jag blev paff men samtidigt glad så får man se hur hon har det 
Och så jag saknar dig åxo Gumman har funderat starkt ta bilen och åka till dig 
Och vi bara få umgås och ladda upp batterierna men tyvärr styr pengar allt 
Men kanske det går och lösa på något sett ja vi få se 
Men saknar dig grymt myckert love you 
Bildresultat för ledsen ängelSen saknar jag min mamma 
Grymt myckert har en sådan ångerst att det var så länge sedan jag var på graven
Hon dog alders för tidigt min älskade mamma ja livet är orättvis 
Nähe fixa till lite frukost nu 
Vad som händer idag ja det blir nog inte många knop idag min asma bråkar 
Fortfarande sen har jag flera ton vatten i kroppen så det gör ont som tusan 
Känns som att man inte kan röra sig det tar åxo på psyket 
jaja nog om mig nu 
Handla får vi nog åxo göra fast älsklingen får gå in själv 
och till middag blir det resterna vi hadde igår så idag blir det nog 
En mys pys dag ha det gött va rädda om er puss och kram 
Bye bye