Onsdag !!!!

Bildresultat för good morning  Tänk va duktig man är 
Man bloggar oftare änn innan men vet inte vad man ska blogga 
Man vill ju inte jämt låta som en gnäll spik typ 
Finns andra som har det tuffare och värre 
Men är inte lätt att jobba med sig själv man har inte så många jämte en 
VI är ganska myckert själva om jag nu inte tvinga någon att följa med och fika 
Eller vi åker och hälsar på men jag förstår att alla har myckert att göra hema 
Eller jobb så tur att man har hittat en hobby man kan göra 
Men får fixa en lampa snart så man kan sitta in och måla och läsa 
jag har målad en bild i min vuxen målarbok fint vet jag inte om det blev 
Men lungnade är det men jag har fotfarande inte hittat mig själv ännu
Men det får ta den tiden jag behöver men mitt tålamod är ju inte det bästa 
Jag och älsklingen har lekt lite med våra ipaid surfplatta 
Det går sakta fram men vi kommer nog lära oss den så småning om 
Bildresultat för fönsterputsare Glömde tala om i måndags
Såg vi grannen längst ner hadde 
Fönster putsar på besök min älskling gick och pratade med dom 
Han kände den ena så pratade med han medans jag satt bilen och väntade 
Och när han hoppade in i bilen sa han japp nu kommer dom till oss sen 
jisses vad jag fick brottom hem skulle ju bädda m,m
Som jag inte hadde hnnit med som att jag frukost fikade med en vän 
Han sa men det var ju billigt för både altanen och inne 250 kr 
Ja det kunnde jag ju hålla med vad händer idag 
jag ska göra kyckling klubba till midag vet inte ännu vad jag ska ha till
Få se kycklingklubba är min favorit på kyckling men är inte
förtjust att göra kyckling men min älskling älskar kyckling 
Så ibland får man offra sig men nu är det frukost snart 
så ska snart sluta ska bara berätta det blir lungt här idag 
För älskling ska gå ner i kväll och titta på hokey 
Och jag ska glo lite på dumburken i kväll 
På dagen blir det nog måla 
Ha det bäst och var rädda om varandra puss och kram 
Bildresultat för bye