ännu en vec gått !!!!!!

 Ja ännu en ny vec till ännda snart 
och inte har jag mer tid att sitta här
jag förstår inte alla andra hur dom kan ha så myckert tid överst
ja det finns säkert några fler som jag solen skinner så fint idag så en liten tur blir det nog 
ja det går ju en del bensin just nu jag älskar köra bil så det blir det ganska ofta 
tror nog att jag har ärvt det av min far för jag tar hellre bilen till ställen änn buss
sen får man ju bra övning men kvällskörning gillar jag inte har kört det två ggr 
nääää inte gillas men kanske vänjer mig om jag kör lite oftare  men trafiken är inte lätt 
dom kör som tok och gäller man har uppmarksamhet hela tiden så man blir ju ganska trött
jag förstår inte vad dom har fått sina körkort  ifrån  jag fick verkligen kämpa för mitt
dom ligger uppe bakänden så om man skulle bromsa så kör dom rakt in i en 
och jag håller mig en bit ifrån framför bilen så om den skulle bromsa så hinner en annan
men sen kommer en tok och vill göra en tok omkörning och hinner inte förbi
och kör in på denna plats så då får man bromsa för att inte köra på denne 
ja ibland undrar jag om dom inte rädda om sina liv men det gör jag 
sen kör dom som galningar jag kan hålla rätt hastighet
men änndå ska dom om och tjuriga är dom åxo jag tycker det är skrämande 
efter detta långa inlägget vill jag komma fram till
när jag körde hem min svärmor och väninna som hadde varit och badat i karlshamn
och det var mörkt ute  då kom det något hoppande
 
Japp ett råddjur jag fick tvärnita 
jisses vad rädd jag blev såg den inte bara hoppade upp frn majsfältet 
änndå kollade älsklingen åxo tur att jag var lungn nog för att köra bilen vi klarade det 
men var ingen rolig upplevelse jag bara rysade och tänkte om jag hadde någon i min bakände
då hadde olyckan änndå varit frame  men är stolt över mig själv att jag regerade så snabbt jag gjorde och tog ner lite av hastigheten körde i 70 i stället för 80 och 90 väg
ja jag vill nog inte ha i mitt samvete att jag inte hadde gjort allt jag kunnde 
nu kom vi helskinnade hem ja i bland kan man undra om folk inte tycker livet är mert värd 
nog om detta 
iDag är vi en time tillbax och det märks var hungrig en timme innan 
förra helgen var jag hos min goa vän hela helgen hennes make var inte hema 
var tvungen åka hem och säga adjö till hans mamma alltid trist när det blir så 
ja det är ju  5 år sedan min mamma gick bort 
Jisses vad jag saknar henne så kanske vi har haft en familj 
och kanske hadde jag valt mina val anderlunda men har hänt myckert gått här åxo
fina vänner och en pojkvän jag älskar och fick körkortet så inte fy skam det heller 
jag hadde jätte trevligt hos min gumma var så lungt och skönt kunde bara vara 
vad händer idag då ??????
ska göra middag om en stund har en hislig massa korv i frysen
förstår inte detta så det måste ju åxo ätas 
sen ska vi åka till bromölla till natur godiset älskling har tjatat  dagligen om detta 
så idag får det bli att åka dit
Våran lägenhet har blivit bättre men inte klara ännu 
vi har ju annat som vi väljer lite annat åxo som våra vänner m,m
och som ni vet så fyller min älskling år snart så där kollar jag på av vi ska göra m,m 
inte det lättaste men tror jag vet nu ska bara kolla lite till så det blir bra 
nähe nu ska jag snart fixa middag så ska tassa in till era blogga kolla runt lite 
om ni har skrivit något tycker dom flesta jag följer är som jag
går ett tag innan ni skriver en trudellutt.....
men alltid kul att se hur ni har det när ni väl skriver 
och vem vet kanske det är ömsesidigt 
nähe mina vänner nu får ni ha det så gött så hörs vi puss och kram 
Bye bye