Sista dagen på denna månad !!!!

Bildresultat för höstTitt tut 
Ja det märks att hösten börjar krypa sig fram mer och mer 
Men mig gör det inget 
Ja det har gått en tid innan jag var här är lite så
när man fokusera på annat 
men vi har dragit bak tiden om det bra eller dårligt vet jag inte 
Men så är det och är  nog höst lov på olika ställen nu 
Men som jag inte har egna barn så vet jag inte riktigt 
När och hur det är 
Vi var i karlskrona förra torsdagen till söndag jag körde 
Vi blev bjudna dit av älsklingens syster kille 
Så vi åkte alla dit och svärmor med det var trevligt 
men jag kunnde inte göra så myckert som att jag fick mens vec
Typiskt men hotellet var jätte trevligt och kanon personal 
Så dit vill jag gärna igen så jag kan få uppleva karlskrona lite mer
kunnde inte vara med så myckert så hoppars vi kommer dit igen 
med eller själva 
Bildresultat för höstTänk i morgon går vi in i en ny månad
Inte klokt va tiden går 
jag har funderingar att lisa en bil som att min är så gammal
och lagt ner en hisligt massa pengar på att laga den och mer kommer det att bli
Men vi få se det blir nog inte i år men man vet aldrig vi få se 
Nu ska vi åka och handla vi har två stora sop säckar som
behöver pantas och sen ska det handlas åxo
jag följer nog med in och pantar sen få vi se om jag gå med in och handla
Jag mår naturligt myckert bättre men har det kämpigt på vissa saker 
Men jag försöker lösa det eller så får jag inte bry mig så myckert 
Skulle önska vi hade mer besök änn var vi har men man kan ju inte tvinga folk 
men är glad att jag har hittat mer hobbyn så blir man inte lika ledsen när ingen kommer 
nehe va inte det jag skulle ta upp nu vi skulle ju åka handla 
Får se när jag hoppar in igen ha en skön lördag 
Va rädda om varandra ha det så gott puss och kram 
Bye bye och all kärlek till er 
Bildresultat för höst