?????

Hello saturday Royalty Free Vector Image - VectorStock Hello fina vännen !
Hoppars allt är bra med dig ?
Ja jag vet vännen ett tag sedan var här sist. Har inte hänt så mycket som att min tid är att fokuser på mina team möten, & mina uppgifter som ska göras. Sen måste jag också komma ihåg att tidrapportera både till försäkringskassan. plus ringa en gång i vec till min ccoach.
Nu ska vi också börja rappotera till ABF, de har ändrat lite där få se hur ska göra får ringa kolla med handläggaren om detta för nu ska de visst vara som en hel dagbok.
Jisses säger jag bara som man inte har hur mycket annat som ska göras, känns som att man ska vara en super kvinna.jag jobbar hårt att få ihop allt inte så att man ligger på lat sidan.
Nu måste göras ännu mera. skulle önska att man fick ett jobb så man kunde få lite lung & ro.  Hahahahaha vännen låter säkert konstigt i dina öron, men är grymt mycket som ska göras så känner mera stressad av allt.
 
 
 
 
Dita i Korea: Varmt och kallt...Jag sover ur uselt de här dagarna fruktansvärd varmt inne fast har fönstret uppe på nätterna, flugorna som inte kan låta en få sova. kryper på en  surrar m,m  hur itterades  är inte de. På dagarna är det jätte varmt svetten dryper på en skit itterad.    nä nu är det för varmt man orkar ju inget inte ens stå vid spisen innan man blir plaskvåt bläääää. I morse när jag fixade frukost & la fram meducinerna. så sog jag när vi hade kommit hem efter vi hade handlat att jag har glömt att ta min meducin, så flera timmar efter fick jag ta dom.  bara turen att jag sog att de låg frame vid termomentern. öööööö hur kom de dit ???? ja säg det värme slag kanske hahahahaha. nä jag gillar inte när de är så varmt över 28 grader inne.  undrar hur mycket de är ute i bilen var de en basu på 33 grader.
Joggingtyg Katt med hjärta rosa (40 x 50 cm) Min älskling är ute på tur med hans syster & make tror att svärmor också är med. så nu har jag lite egen tid & skriva till dig vännen.  tänkte passa på att slänga in en tvätt torkar nog fort i dag. sen blir de nog bara att vara man orkar inte så många knop idag.
ha de bäst vännen så hörs vi puss & kram.
Bye bye.