Fullt ös!!!!

Bildresultat för good morningSom ni vet var jag och laddade upp mina batterier i småland,och det kunde verkligen behövas.
Det har varit tufft i skolan, jag förstår inte på mig av vissa elever.
Visste att vi skulle ha prestation men änndå ville ingen göra det.
På torsdagen eller fredagen och änndå har vi haft höstlov 
vec innan men till sist fick dom ihop en lien skara och jag var en av dom jag körde först på torsdagen och det gick bra hade lite missar
men är ju bara jag som visste om det och elever och lärare tyckte det var en bra prestation,så va skönt att få ha gjort mitt sen var det bara lyssna på dom andras prestationer.
Men det var änndå kauos för vissa ville inte köra sitt,
Kan tycka lite synd men är deras val så vi fick sluta tidigare 
vissa dagar så det var skönt, men förstår inte varför man sätter upp sig på listan om man änndå inte kan köra och änndå har vi fått en extra vec när vi hade höstlov.jaja nog om detta.
Bildresultat för födelsedagMin älskling fyllde år i onsdags.
Jag sjöng för han på morgonen men tyvärr hade jag inte hunnit köpa något till han så fick fixa det efter skolan.och på kvällen var hans vänner Gunilla och Jimmy häroch firade han.
Och i går var hans mamma och hans syster och man 
Och gunilla och jimmy var här också blev lite trångt men det gick,
har ju inte så stort kök hans syster satt på en plast stol
men den var lite trång men hon skulle absolut sitta på den.
men till sist satte hennes man på den och lite senare låg han på golvet den gick sönder jisses vilken tur att han inte gjorde sig illa
han och vi andra blev väldigt paffa att han försvann.
Jag hann få både en till några frustationer på vissa 
men går inte in på det mera för ha varken ork till det 
och hinner inte för nu ska jag slå in paket.
För jag ska på ett födelsekalas hos en klasskompis för hennes dotter fyller 3 år.
 
 
Bildresultat för födelsedagoch älsklingen ska på hockey
vid fyra så hinner nog inte köra ner han men han pratade att han skulle ta något ute och äta innan sen hämtar jag han när matchen slutar.nu tar jag och slutar för denna gång men vet inte när jag tittar in igen för i morgon är det ett nytt block.
Ni får ha det bäst och va rädda om er puss och kram
Bye bye.