Blandade komplott !!!!

Bildresultat för vinterHej fina vännen !
Nej nej det har inte kommit något snö ännu. Men vinter däcken har kommit på nu. Tyckte nog det var dax nu, för det har kommit lite snö över allt i sverige nu. Jag kan gärna slippa det ett tag till om jag får bestämma.
 
Bildresultat för glödlampa med ett frågetecken Så här ser jag ut dagligen, kommer inte ihåg vad jag har gjort och tappar vad det är för dag och tiden rusar ill fart så vips är det en ny dag. säkert fler som känner som jag. Är så mycket jag hade velat göra men hinns inte med, man skulle önska det fanns fler timmar på dyngnet.
Sen sitter jag och funderar om jag inte skulle sluta bloggandet det tar så mycket tid och energi, vet inte hur många gånger jag har tänkt på detta, men kan inte riktigt släppa det har hållt på i många år. Få ta en stark funderare hur jag vill ha det.
 
Bildresultat för ställt om klockan
 
Vi har både ställt om klockan och har varit fars dag !
Ja just det har ju också varit alla helgons dag,
Och haft lite besök av älsklingens syster och man.
Och älsklingens ungdoms vän, det var lite kul med hans ungdoms vän när han kom och hälsade på för det var ganska tidigt som att man sover ju gärna lite längre när det är helg. Men vi var uppe. 
Direkt när älsklingen öppnade dörren sa han jag har gjort bort mig. han hade åkt till några andra vänner men där öppnade de inte han tyckte det var konstigt är ju alltid öppet hahahaha kanske inte så konstigt när man kommer tidigt på morgonen på en helg.
 Han satt några timmar sen har han suktat länge att bli min  fb vän igen älsklingen tog i mot han när de blev sams igen.
men jag var svår flörtat jag frågade varför han ville ha mig på fb jag är ju nästan aldrig där och inte skriver jag så mycket heller längre men till sist så beslöt jag ta i mot han igen men detta är sista gången så händer något som att han slänger bort en eller något annat så blir det ingen mer gång så nu vet han,
Han blev själa glad det tog över ett år för att släppa in han igen.
 
 
Bildresultat för smålandsstenar alla helgons dag Min goa vän Birgitta var på min mammas grav och fixade till graven på alla helgons dag och tände ljus var så tacksam för det när nu inte själv kan åka till småland och fixa det, jag har i bland dårligt samvete att jag inte kan åka själv och vara i småland mer.
Tyvärr är det pengarna som styr. hon skickade fin bild på graven hur den ser ut. hon hade gjort så fint.
 
Bildresultat för fars dag
 
I går var det fars dag jag har skickat ett fint kort och några lotter så får man ju hopars han vinner en slant.
Vet ni vad jag gjorde joooo jag ringde min pappa som jag inte har haft kontakt med på över 5 år i jan hade blivit 6 år sedan.
Det var ett jobbigt beslut att ta men nu bestämmde jag att ringa
så nu var det gjort men han var sig lik så där var det ingen förändring men kunde ta det bättre nu. så får vi se hur det går.
Det var inget långt samtal men kanske ska vi båda få smällta allt innan det kan bli bättre.
 
I morgon ska jag träffa en och  skriva lite papper och sen gå till min praktikplats ska bli så kul att komma i gång så får vi se hur det går är visst många trappor att gå i och som jag inte åker hiss så får tiden utvisa sig.
 
Bildresultat för vinter Ha det bäst! puss och kram.
Bye bye......