Mors dag !!!!!!

Bildresultat för good morning Ja va ju ett tag sedan jag var här 
Fullt ös som vanligt kaffet får jag hoppa över som att vi snart ska iväg 
Min födelsedag förra vecan var kanon bra fått många fina presenter 
Och jag var till å med nere på marknaden förra söndagen 
Det var varmt så var lite jobbigt att gå där men gick 
Jag köpte två väskor en uglla väska och en lila väska jätte fina plus en uggla plåmbok
Köpte lite lotter men vann inget 
Men vi köpte åxo en jätte fin svampkorg med fyra fack till min gumma och hennes man 
men jag har tyvärr gått upp när jag fyllde år och nu kämpar jag med att få ner dom kilon
det ser mörkt ut att hinna ner dom innan jag ska väga mig nästa vec 
Men ska göra så gott jag kan 
Jag jobbade längre i fredags så var jätte trött när jag kom hem 
 
Bildresultat för morsdagIdag är det mors dag 
så vi ska ta med svärmor ut på en tur snart och sen ska vi åka hem och grilla
Ja hon var här i går åxo 
är lite orolig för grillningen idag jag har tappat bort brukvisning hur varmt och 
länge köttet ska ligga men hoppars det går bra sen ska vi har glass och jordgubbar efteråt 
Jag hoppars hon blir nöjd med det 
Bildresultat för morsdagDet känns lite i hjärtat att min mamma
Inte lever idag saknar henne grymt myckert orättvist att hon drogs bort så tidigt
Blev bara 56 skulle bli 57 några månader efter hon gick bort men hon finns i mitt hjärta
Och saknar henne sååååå mycke men hon har det säckert bra där hon är nu 
Och jag vet att hon är med mig älskar dig mamma så myckert puss puss 
känns som jag stressar igenom just nu det jag skriver som att vi snart måste åka 
Men solen är med oss skönt det men nu måste jag tyvärr sluta 
Men jag kanske kommer in lite mer nästa vec som att vi är lediga 3dagar i vec
Ha det bäst och all kärlek till er puss och kram
Bye bye