Månaden är snart slut !

Hållbar Söt tecknad uggla på mugg vägg klistermärken kaffe dekorativa dekal  för kök matsal vinyl klistermärken för kaffebar heminredning Söt (Color :  As the picture) : Amazon.se: Hem & kökHello fina vännen !
I morgon är de redan första maj inte klokt.
Denna veckan har också varit fullt upp har varit på möten, arbetsintevjuv,& en föreläsning i jämshög men tar lite mer en annan dag för hinner inte sitta så länge här i dag som att vi ska få gäster.
sitter här med min mugg kaffe & njuter av den medans jag skriver till dig !
Har haft en massa strul med intenett & då visade det sig att routern var sönder så har skaffat en annan.
 
Sovrum, under, litet, barn, sova, peacefully, schema, madrass, vektor,  begrepp, rutin, illustration, flicka, dagligen, bed., | CanStockNär jag sov som bäst i morse så vaknade jag av att jag fick kramp i vaden jisses som jag skrek älsklingen vaknade innan han förstod varför jag skrek men tillsist förstod han & började massera & de var inte skönt alls så de fick han inte göra länge alls satte mig upp på sängkanten en stund sen gick jag upp ingen ide att sova vidare. vaden är fotfarande spänt & hårt men de få gå.
Värsta grymma farmor: 2011Idag ska vi ha en av älsklingens favorit mat
spagetti & köttfärssås jag gör såsen i slowcokkern så den får stå länge dra till sig smakerna jag älskar att göra mat i slowcokker blir så gott den står & puttrar nu.
Vännen vet du vad som hände jag skar mig i finger toppen lite men gjorde ont & blödde som tusan de lilla såret jajaja över lever nog detta sen fick jag inte upp krossade tomater i burk jag drog kung & fosterland nopp inte fick jag upp locket tog en konservöppnare när jag hade öppnade lite tänkte jag nu prova jag.
Vet du vad som hände japp fick krossade tomater på mig skvätte över allt.
*Hum* tror jag köpa som inte är burk konserver. kommer bli mindre arbete slippa torka över allt hahahaha ja tillåmed jag fick på mig älsklingen hade kul iallafall.
Ha de bäst vännen & trevlig valborg.
Så hörs vi snart igen hopars jag
Puss & kram 
Värsta grymma farmor: 2011