Sista dagen på denna månad !!!!!

Bildresultat för good evening Hej alla fina !!!!!
Ja nu har vi kommit till sista dagen på denna månad.
Jag var på möte i dag vid tio i morse, ja ni vet jag och tider går ju inte i hop
Så sen som bara den till mitt möte kom ett par minuter innan tid,
så fick snällt vänta på min tur var en som var inne på exptionen
Och dom hade minnsan inte bråttom och en annan som skulle in sen efter 
Jag kände mig lite stressad som att klockan tickade på.
Den andra damen som satt och väntade medans jag stod upp gick lite fram och tillbax
för jag inte skulle bli stressad sa plöstligt till mig vad är det som hänger ner på din mage
Är det bukfett ( min tröja hade gått upp lite så man kunde se min mage.
Konstig nog så blev jag inte arg men lite ledsen att hon bara kunde slänga ur sig 
Sååå jag berättade att jag hade gått ner 26 kilo hur lång tid då.
10 månader sen sa hon du behöver nog göra en plastikorpartion,
Nu ville jag bara sjunka ner i jorden men som tur var kom min 
Arbertsterateft och kollade vad jag tog i vägen,
Jag berättade för min Arbertsterateft om vad som hände vi pratade lite om det.
Jag är glad att jag inte flippade och blev arg men är så trött på 
Människor som dömer en som inte känner mig och vet vad jag går igenom
Jag jobbar mitt as för att jag ska klara av vikten och mitt mående
Men behöver inte ha andra som påminner mig hur jag ser ut 
JAG VET jag är instängd i denna kropp och mår skit behöver ingen som 
Pek pinne som behöver tala om det jag gör så gott jag kan
Bildresultat för ledsen nalleÄnndå om jag hanterade situationen
Bra så blir man lite ledsen inombords.
Hon menade säkert inte någon illa men vad har vänligheten i våran 
Värld tagit vägen???? jag tycker nog alla ska få vara som dom vill 
Och se ut som dom vill om dom mår bra av det
men tycker nog man ska tänka sig lite för 
Man kan faktiskt göra någon ledsen och känner man inte personen i frågan 
Så vet man ju inte vad dom går igenom. nog om detta nu 
Det har gått sin lilla gång här hemma.
Nu ska jag logga in lite på FB kolla lite m,m sen ska jag ta middags disken,
Innan det blir lite tv för min del så ni får ha en härlig måndag 
Puss och kram och all kärlek till er 
Bildresultat för byebye