Har inte hänt så mycket !

101 bästa bilderna på Sköna Söndag i 2020 | Söndag, Skönhet och ... Hej fina vännen !
Har inte hänt så mycket denna helg.
I går körde jag älsklingen till svärmor, han skulle hjälpa henne med ett papper & sätta in papper i pärmen. Jag åkte hem hade lite egen tid. Idag har vi hunnit både äta frukost & middag. Sen har vi tvättat & hängt ut tvätten men får ha lite koll vädret är inte lika fint i dag.
Jag har lite funderingar om ska röja databordet allt ligger huller & buller. bara jag tittar på bordet blir jag trött, värsta jag vet när man ser hur de ser ut. Min skolväskar har jag inte heller tagit itu med.
 
 
 
Samtal med diabetessköterskan! | Fet HälsaI morgon ska jag till diabeterssköterskan
hopars väderna är bättre har kollat här hemma ,  & tycker de har blivit bättre. Men vi får se i morgon som att de är tajt med tid som att jag har ett möte i morgon se om vi kan ta de viktigaste
sen få en ny tid sen behöver jag fler stickor får hopars hon skriver ut några. Sen har jag också funderat med mitt ena öga om de har med diabeters att göra ????
Vännen nu får du ha en härlig söndag ha de bäst så hörs vi.
Puss & kram ,
 
 
Good Bye - Farewell Card (Free) | Greetings Island