Vad ska man säga !

Det är bara jag: FörvirradHello vännen !
Vet inte om du tänkte på de sista blogg medelande ? Påsken var ju redan över när jag la ut  i min blogg, men när ja kom in sist sog jag att de låg kvar.
Så skickade ut den utan kolla över vad jag hade skrivit.
 
Så nu ser jag att jag glömde en viktigt sak min fina kusin hade skickat ett fint påsk kort som hon hade gjort själv plus en disktrasa med ett påsk motiv på.
Hon är så duktig på att pyssla osv. skrev också ett lite medelande.
Jag blev jätte glad & rörd.
Måste erkänna mina ögon blev lite glansiga detta behövde jag verkligen.
Har verkligen varit tufft för mig, på den känsliga delen.
Påslakan Vektor söt uggla handgjorda tecknade tecken. • Pixers® - Vi lever  för förändring J ag känner mig så otroligt ensam fast jag är inte ensam visst låter de knäppt. vet inte heller vad vi har för dag glömmer bort tid & rum är så mycket jag vill göra, men änndå blir de inget av känner ingen lust.
Jaja nog om detta inte alls bitter eller har offer koftan på.
Ibland känns de bara för mycket med allt & de är okej de är livets gång.
Vi har fått på sommar däcken så det är bra får hopars att de inte blir mer snö nu.
Tycker nog att vi ska ha bättre väder nu & sommarn ska blomma ut.
Men April är en lurig månad så vi få se.
 
Index of /bilder Nu är jag ingen sommar älskare.
Men älskar när de blommar ut i våran natur & en naturlig behaglig värme.
Då kan tillåmed jag gilla sommaren, jag kanske ska ha ett annat tanke sett när de är för varmt så kan jag alltid läsa en bok eller lösa kors ord.
Grattis på födelsedagen hälsningar bakgr Gratis Stock Bild - Public Domain  PicturesFörra helgen fyllde älsklingens syster år ! men de firade dagen själva & de var helt okej .
Nu ringde de på dörren älsklingens syster & make kom men tänker skriva färdigt här först. älsklingens syster hade säkert en bra födelsedag änndå vet att henes make hade bjudit ut henne & äta.
 
Vet inte om jag har talat om att svärmor har fått sin första covid spruta hon ska få den andra dagen innan jag fyller år. första sprutan gick bra.
Vet inte när vi får erbjudandet för sprutan många har redan tagit den & ska ha sin andra nästa månad sen vet jag också en del har redan fått sin andra.
Men tänker inte fundera på de så mycket för vet ännu inte om jag ska ta den eller inte så lika bra att inte övertänka så mycket.
 
Jag bara önskar att vi snart kan få ett mer behagligare liv kommer säkert inte bli som de var innan men kanske kan man få vara med sina nära kära lite mer.
 Nu måste jag tyvärr sluta för i dag kanske ses vi snart i gen
Puss & kram 
Bye bye !