Ändra tiden !!!!!!

Bildresultat för tidenIdag ska vi ställa fram klockan
I går va det ju stressit värre och när man har med älsklingens syster och mamma att göra
så ska vi inte tala om det fast hans syster är värst jag skulle önska mitt hela hjärta
att jag inget med henne att göra med men tyvärr så måste jag visst det 
men en sak är säkert jag kommer inte berätta ett skit för henne det brukar jag ju inte göra heller
men älskling är ju duktigt att skvallra till mamma sen går det till systern
och det systern gjorde igår det var verkligen ett övertramp
så nu har jag spänt ögonen till min älskling att han får inte säga något när det gäller mig
om mitt mående eller vad det änn är jaja nog om detta 
en fågel sket på min bil ruta igår täffade just min bil av alla bilar som stod på willys 
svärmor och älsklingens syster var och hämtade smörgåstårta 
älsklingens pappa fyller år så då skulle vi ut till graven och möta hans bröder 
som har åkt en bit hit så vi åkte och fikade hema hos svärmor åxo 
idag ska jag hämta svärmor hon ska vara här underdagen för vi hinner vara hos henne idag
har lite göra här hema ska planera lite om kosten m,m 
jag glömde åxo att berätta vad som hände mig i vec 
Bildresultat för bloddroppeJag vaknade mitt i natten att hela mitt ansikte var blött
jag gick upp och höll mig mot näsan det rann näsblod ni skulle se hur jag såg ut
det var blod över allt det var blod i hela ansiktet på händerna och mina tuttar på magen
ja över allt på lysknappen på toa man kan ju tro att jag har blivit slagen när jag låg och sov
men min älskling sov i goda ro så han kan det ju inte vara
och inte har jag slagit mig själv det var nog ett skäl som brast eller något 
men det var ingen trevlig uppvaknade i alla fall
vad händer idag ja det berättade jag ju lite om vi ska hämta svärmor om en stund 
ska handla åxo fast älsklingen får gå in själv ska bara kolla om jag har några pengar 
jag ser att solen lyser så fint så hade ju velat åka ut en tur och gått en runda i skogen eller något 
men näääää måste jobba lite om kosten annars blir jag aldrig klar 
nähe frukost nu sen ducsh och sen kommer iväg 
ha det så gott alla goa och en härlig lördag puss och kram
Bildresultat för bye bye