Tjena tjena....

Bildresultat för solVet att det är ett tag sedan var här.
Men är så när man har fett mycket att göra.det har både hunit bli höst lov.
Och ändra tiden ja vad ska man säga.
i imåndags var jag hos angneta Och hade vårat samtal 
efter det passade jag på att åka till skolan
och plugga lite var inte många där som vi är lediga
förutom spanarna och två andra klasser
så det var lungt och skönt att plugga.
Sen fick man vara i fred att plugga. i går kom den värsta snön for ever.
*SUCK*men åkte änndå till skolan vid nio passade på att prat med min förra lärare
Erik på spannarna och hans grupp en stund
sen gick jag och pluggde lite.
Var hemma igen vid halv ett det var ingen vidare att köra som det snöade hela dagen.
sen vid två körde jag älsklingen till frissan han blev sååååå fin.
och på kvällen skulle han på hockeyn dom förlorade
men vad gör man inte för sin älskling 
men var inte nice som att det snöat hela dagen men jag älskar han.
och det är hans intresse japp man ställer upp för dom man älskar.
Bildresultat för kaffe fikaIdag vid nio var jag och fikade med en vän
Som jag inte har sett på länge det var riktigt trevligt.
Vi pratade om hennes nya jobb m,m.
Men hjälp va tiden gick över två timmar vips bara försvann.
Hon skulle hem och fixa middg till familjen och jag till min älsklingen.
Han ville jag skulle ta med något gott hem så det fick bli kladdkaka
för det gillar han.
Tiden går allders för fort har inte blivit klar med mitt projekt så har tänkt
att fokusera det i morgon och lite annat här hemma men får se hur det går
kommer alltid något i mellan så vi får se.
Och påsken är här snart ....skärtorsdag i morgon och har ingen planer till påsk.
men vi har funderingar kanske åka på bingo på fredg med några vänner
Men beror lite på vädret.... idag har det varit sol hela dagen men sägs
att det ska börja snöa igen men vi ser hur det blir
Men ni får ha en GLAD-PÅSK......
 Bildresultat för glad pÃ¥skHa det så gott och va rädda om er 
Där ute puss och kram bye bye