Sista dagen på denna månaden.

Bildresultat för good afternoon Ja det var ett tag sedan jag var här
Har varit några tuffa dagar med det ena och andra.
Men vi har bestämt att vi ska fortsätta och hopars att det var rätt val 
Men det får tiden utvisa.
Men just nu går det bra och vi har varit på våran tur i helgen.
Vi var på ronneby brunn men jisses vad folk det var hela hotellet 
Var fullbokat och jag som inte gillar när det är så myckert folk
Det var porshe träff och motercycklar träff
Dom som kom med deras motercyklar
Var från hela europa vi hörde franska ,tyska.danska.m,m det var rätt kul 
Att se alla dom här motercyklar och bilar,
Vi fick god mat tre rätters på kvällen och goa frukostar
Och vi var åxo ute och gick i den stora parken men en sak är säkert 
Tur att man har gått ner så myckert som man har gjort 
Annars hade jag aldrig klarat uppförsbackarna och den branta nerförsbacken.
Vi hade en trevlig vitelse och mysigt det behövde vi.
och vi hade tur med vädret var sol bägge dagarna 
Men när vi skulle åka hem ös regnade och åskade och blixtade 
Jag gillar inte åka hem i sådant väder men hem kom vi.
Vi var och handlade på hemvägen sen hem och packa upp 
Och slänga in en tvätt älsklingen ville gå på metall dagarna det ville jag inte
Sarmir och viktor var där åxo hade lite uppträde.
Så körde han dit sen åkte jag till svärmor en stund 
Sen när jag kom hem så fick jag mig en överraskning
Min goa gumma och hennes man kom på besök jisses va paff jag blev
Men otrolig glad blev jag så ännu en kopp kaffe blev det 
Och i måndags var jag och vägde mig det var ju ett tag sedan 
Blev posetiv överraskad hade gått ner 3,3 kg och ska jag vara ärlig
Så trodde jag inte detta som att vi har varit på semester plus i väg i helgen.
Så jag är otrolig glad och stolt över mig själv och min kostrådgivare 
Var super nöjd med mig hon tycker jag är otrolig duktig
Har inte varit med om sådan som mig som kämpar och är glad för det mesta.
Men jag kan inte ta i mot all dena äran för om jag inte hade fått den hjälp
Som jag har fått och mina goa vänner och älsklingen och älsklingens familj
Så hade jag aldrig klarat det så bra så nu har jag gått ner 23,3 kilo
från den andra jan inte fy skam det.
Bildresultat för hjärtanInatt vaknade jag 
Att älsklingen inte var i sin säng gick ut och kollade var han var
Han log i soffan han sa att han mådde inte så bra skallevärk
Och ont i en tand så idag fick vi ringa akut så han fick komma ner
Och dra ut en tand ingen billig sak men måste man så måste man 
Nu ligger han i soffan och sover.
Jag sov otroligt länge idag till klockan nio jisses inte klokt ju 
Men kanske behövde jag detta av allt som har hänt.
men i morgon måste jag upp tidigt för ska till min 
Arbertsterateft tror jag få kolla upp detta sen 
Men nu tänkte jag sluta för jag har lust att börja läsa en av mina nya böcker.
Så ni får ha en härlig onsdag ha det bäst
All kärlek till er puss och kram
Bildresultat för hjärtanBye bye