Helt slut...

Bildresultat för höstHej fina du!!!!!
Jag är helt slut,så idag stannade jag hemma.
För idag ska vi paddla kanot och vara ute hela dagen.
Och det tänker jag inte vara med på,jag var med förra året.
Fast jag paddlade inte då för jag kan inte simma, och jag skulle aldrig kunna komma ner i en kanot heller och en del lärare tjatade
att man kunde sitta i mitten och man har flytväst på och den kan inte välta tror dom jag är dum eller jag har sett kanot välta.
Det har varit otroligt tuff dom här dagarna.
I bland funderar jag på vad jag har gett mig in på.
Och om jag verkligen kommer klara detta,men ska kämpa ett tag till.Så får vi se hur det går,
 Bildresultat för parfymluktDet har varit otroligt 
jobbigt i skolan har varit välldigt mycket starka lukter
Så jag har haft det kämpigt att andas får ta asma spry
titt som tätt och inte nog med det alla utmaningar.
Man får inte ha starka lukter i skolan eller nötter i skolan
Så jag hopars dom får bukt på detta för det tar på ens krafter
Och är helt slut efter anfallen och huvudvärk.
Vet inte varför lärorna har fått för sig, bara för man har gått ett år så är man redo för allt.Så dom är på en hela tiden så jag har kännt mig trängd i ett hörn och haft ångerst på högsta nivå.
jag vet att jag har kommit en bra bit på vägen men för det 
är jag inte redo för allt, just nu känner jag mig så negativ
Och elak person för självklart kan jag inte vara tyst när jag blir trängd och jag gillar inte det jag ser.nu måste jag bara tillägga att det gäller inte alla lärorna så klart.
Bildresultat för höstlövIdag ska jag bara försöka andas så gott det går,för vi ska visst få Lena och jan på besök senare i dag.
Just nu är älsklingen hos svärmor gick efter jobbet
Han började sju i dag till nio annars brukar han börja åtta.
Ska hämta han lite senare i dag,nu ska jag slänga mig i soffan
Och läsa lite för det var evigheter sen.
Nu får ni ha det så bra och ses när vi ses puss och kram
Bye bye