ojojoj

What are the National Days in October? - Get the Full List to Find Out!Hello fina vännen !
Har du tröttnat på mig???? jisses va tiden har gått har inte varit här på evigheter. har varit en massa så har inte haft en tanke med bloggen.
Jag som älskar att komma in & skriva av mig lite. men har varit så mycket med skolan den är verkligen intersiv. Ibland har jag funderat vad har jag gett mig in på. ska jag vara ärlig så har tanken att hoppa av en eller två gånger. men ligger inte i min natur att ge upp i första taget.
Förkylningsskit | Stjärnornas tränareSen har jag varit dunder förkyld par omgångar vill inte ge med sig så har verkligen varit tufft som att man inte får vara på skolan men jag var i skolan både torsdags & fredag med förkyldning för fick ok stämpel att få komma. Tycker det är frustrerad som att vet att många har varit i skolan med både hosta & förkyldning. FAST  rent bondeförnuft säger att man ska stanna hemma om man är genomförkyld några dagar i allafall, kan jag tycka men det är bara min årsikt. Men har varit frustrerande att  inte vara i skolan för jag förstår bättre när jag är där när man är hemma så får man försöka klura ut hur de ska vara, Så tar ju mycket längre tid nog om detta.
 
När diabetessköterskan blir gammal blir hon religös! | Fet HälsaHar också varit hos debetersköterskan par om gångar som att jag har kännt att något har varit fel mitt socker låg för högt över 17 sen var blodtrycket för högt 160/95 så har fått mer meduciner så nästa gång jag var där så har det blivit bättre sockret är lite för högt ännu men går i allafall på rätt håll & blodtryket låg på 145/80 så jag hoppars att nästa gång vi ses att de är ännu bättre.
autumntreesnlake-l_17070373.jpgVännen som du vet älskar jag hösten de är min favorit tid med alla olika färger på träden osv, finns säkert många som inte gillar denna tid blir mörkare & kallare men jag vet inte varför hösten just intalar till mig men jag känner mig lugnare i själen på något sett kanske låter det konstigt i dina öron lite svårt att förklara men älskar bara naturen som bäst då med alla härliga färger sen komma hem & krypa upp i soffan när det mörkt med lite mysiga tända ljus med en kopp kaffe. Så klart gillar jag de andra årstiderna också men HÖSTEN tilltalar mig mest.
 
FRÖLUNDA: Efter kritiken – här är nya Frölunda-loggan Älsklingen var förra helgen i Göteborg med några vänner & kollade på ishockey frölunda tittade en på lördag sen en på söndagen, igår va han i ljungby & kollade på hockey där så snällt att de vill ta med honom han älskar verkligen att kolla på ishockey.& nu kollar älsklingen hockye på tv & jag ska fixa lite middag de blir köttbullar & potaismos men blir fusk som att jag fotfarande har förkyldningen i mig allså den är seglivat förkyldning
har inte tid med detta som att jag ska ut på praktik på måndag.
Stunning Autumn Images, Pictures, Photos - Shutterstock Ha det bäst vännen !
puss & kram !