Fullt ös hela veckan,

Good Morning Images 2023 – Appar på Google PlayHello fina vännen !
Jisses va trött jag är denna vecka har varit helt galen förutom att jag har jobbat så har det varit massa annat lagat middag varje dag när jag kommer hem som att min älskling inte kan laga mat..varit på banken hämtat svärmors pennison, handlat kört älsklingen & hans syster make till stationen i fredags de skulle till österfestivalen fick ha ljud på så jag skulle veta när jag skulle hämta dem de sa att de nog skulle vara hemma efter 12 på natten jag satt & halv sov i soffan som att jag var helt slut efter har jobbat hela veckan helt plöstligt ringde mobilen kavart i elva att de får åka bil hem så jag slipper komma & hämta dem.
Skönt då slapp jag men satt änndå uppe & väntade att älsklingen skulle komma hem.
Blåbär Stockvektorer, royaltyfria Blåbär illustrationer | DepositphotosSen har vi också fått ett par liter blåbär.
Vår frys är inte stor skulle önskar den är större vi har en står låda sen en lite mindre låda sen ett litet ytrumme längst upp lite trist för nu får jag inte plats med något mer. så klart finns de lite mat i den också som att jag gjorde köttfärssås & korvstoganoff förra helgen.
Men en större frys hade varit bra om de kommer några extraprisor i veckan så skulle man få plats med de också tur att vi inte är en stor familj för då skulle man få handla hela tiden för att de inte finns så mycket utrymme.
haft besök  ja det har varit fullt ös den här veckan kan man säga mer änn vanligt.
 
110 Tecknade blommor idéer i 2023 | blommor, köksinredning lådor,  akvarellkortIgår var älsklingen ute en tur medans jag höll på fullt här hemma fixade till blåbären & in i frysen sen fixade jag kasslern som jag köpte härom dagen skivade kasslern la ner en del i frysen & resten gjorde jag en kasslergratäng som vi skulle ha senare som att älskling & dem han var med skulle fika här hemma.
Vi var också i väg & tankade bilen så jag kunde komma till jobbet.  & köpte bröd & spagetti 
Idag var älsklingen uppe tidigt skulle titta på fotboll han sitter fotfarande & kollar på fotboll & jag skriver till dig! tänkte kolla in lite på Ellos kolla vad de har där.
sen får vi se vad som händer men en sak vet jag de blir spagetti & kötfärsås idag till middag.
Ha det bäst vännen & en trevlig söndag!
puss & kram ! 
bye bye !