ubs !

December the name of the month Royalty Free Vector Image
Hello fina vännen !
Jag ber så mycket ursäckt från min frånvararo men har hänt så mycket så tiden har inte varit med mig ! men i bland händer de saker som man inte kan  bestämma över. 
Jag har gjort min praktik de var jätte skoj och gick bra blev godkänn i min praktik men min sista dag på praktiken ringde min älskling tidigt på morgonen att han har rammlat med en elcyckel på jobbet. hörde en massa människor runt om kring de lät upprörda och kaous  där och då blev jag orolig och rädd men han sa att de lungt och ambulansen kommer snart( fick höra senate tog en timme innan den kom) så jag kunde stanna på min praktik. jag försökte inte tänka på det men hade alltid älsklingen i mina tankar men tror att jag lyckas inte visa det där och då.men när jag kom hem messade jag mycket med hans jobba kompis som sog allt och han brukar umgås med pirat men de var tufft för oss båda innan vi fick veta något.men sent sent på eftermidagen hörde älsklingen av sig de var inget trevligt gipsat bägge hrmarna sen var det ett knä så han fick operera knät i 6 timmar men fattar mig kort nu är han hemma sitter rullstol och behöver hjälp de mesta tiden så springer en massa här de är sjukgymnast och hemhjälp tycker det är jobbigt med en massa olika människor  men bara gilla läget så småning om blir han bättre. de har också gjort rampar till toa och sovrummet. flyttat på sängen så han kan komma in till sängen så på min sida är det ganska smalt svårt att bädda. ja en massa hjälp medel också och de ser ut som ett sjukhem. flyttat soffan på sneden. men de blir jul  änndå.
Ville bara komma in säga här är det full ös få se hur mycket man orkar.
God Jul! « Frisyr I Boden
 så hoppars jag vi ses snart igen puss och kram !
bye bye !