Snart är denna månaden slut !

 Coffee Cartoon Funny - Free image on PixabayHello fina vännen !
Hoppars allt är bra med dig ?  förra helgen har varit ganska lugn för har varit helt slut.
Har arbetstränat i 3 veckor nu, känns både i knoppen & kroppen.
Men det går bra. har inte så mycket att berätta man hinner inte så mycket nu när man jobbar. har fått skrapa rutorna några dagar märks att vinter börjar närma sig men hoppars de tar en stund till & får njuta en stund till i hösten andakt älskar de gula & röda löven som är på träden, men älskar mindre att skrapa rutorna & regnet som faller ner. men vi har också haft solen framme härligt !
Söt, tecknad film, bil. Rolig, litet, kärlek, illustration., söt, bil,  face., isolerat, teckning, vektor, hearts., | CanStockNär jag kör till jobbet så ser jag min älskade gummas hus alla lampor som är tända. Vet inte varför jag alltid tittar   på huset när jag kör förbi & tänker var gör min Gumma förnågot där inne ! mmmm saknar henne väldigt mycket.
Igår var jag ledig eller ledig var jag inte men behövde inte åka till jobbet de va ganska skönt men var änndå uppe tidigt på morgonen.
Älsklingen gick till svärmor direkt efter jobbet för han skulle följa med till  sölversborg & bromölla för svärmor skulle göra något ärende så älsklingens syster & make skulle komma & hämta dem. när de var klara så kom de in på en fika.
Vintertid – den ”riktiga” tiden? | www.alltforforaldrar.seNu går vi in till vintertid ska ställa tillbaka klockan en timme om jag fick bestämma så tycker jag inte man skulle behöva ställa om tiden kan vara samma hela året runt. Vad tycker ni ?
 
vännen i onsdags på kvällen fick jag jätte ont i magen & mådde illa så fick springa å toaletten de började värka i ryggen också satt länge på toa ska berätta de luktade inte mumma på toaletten & smärtan var inte för hackor jag mådde så illa av smärtan så jag spydde de är inte ofta de händer men när de gör det så är de inte kul. så den kvällen la jag mig tidigt men mådde bra dagen efter så åkte till jobbet.( jag hoppars de tar länge innan de kommer hända igen)
Tur att jag åkte till jobbet för min  coach kom & hälsade på hon frågade om jag hadde läst E mailet de hadde jag inte fick chemat av henne hon hadde ändrat lite.
Hon tyckte till de bättre men jag var inte helt nöjd för har sagt på helgerna vill jag inte fokusera på en massa steg men la in tio tusen steg på söndag & dragit ner  stegen på vardagarna som att jag jobbar nu för ni ska hänga med så ska jag förklara hur mitt chema har varit de sista veckorna. sen har jag utöver de lite träning som jag gör på dagarna träningen kommer jag inte skriva för de blir förlångt men här kommer stegen.
Måndag ! 6000 steg Tisdag: 5000 Onsdag:7000 Torsdag:5000 Fredag:6000 steg & helgen fritt ! men nu vill hon chemat ska vara !
Måndag: 6000 Tisdag:6000 Onsdag:5000 Torsdag:6000 Fredag:6000 Lördag: VILA Söndag: 10 000. Hallå! ser ni va då vila på lördag har ju förklarat på helgen städar & tvättar jag 1 sen försöker hinna med vara lite social också om tiden är med mig ! 
 
 
en liten arg tjej on Twitter: "the awkward moment som uppstår när man  frågar killen på returpunkten vart man slänger gamla kanyler." Nopp de kan hon fet glömma !
Tänker inte fokusera på detta måste tänka på mig själv där ! helgen är lite min fri zon. tänker inte kolla på mitt active band hela tiden för att få ihop stegen.
Just nu håller jag på att tvätta för fullt för att få tomt i tvättkorgen.
Ska snart fixa lite middag sen får vi se vad som händer i dag kanske fortsätter jag att små plocka eller bara ta de lungt eller åker ut en runda ja vem vet vi få se.
Klockan springer i väg som vanligt så nu måste jag springa.
Ha de bäst vännen !
Vi hörs !
Puss &kram !
Bye bye !