Slutet.....

Bildresultat för good morning coffee Fina du.....
Tiden bara rasar med ill fart jag sitter här med mitt goa kaffe jul kaffe.
Som jag köpte på rosteriet, jag köpte två sorter till.
Det är så gott med nya frächa bönor och blandnig som   den här killen gör.
Idag har jag lite att göra som att vi ska få gäster vid två tiden.
Och finns lite att förbereda m,m.
Min älskling ligger fortfarande klockan är snart halv elva så får hoppars han stiger upp snart.
jag kan berätta lite mer i morgon om vad jag bjöd till middag,
För nu hinner jag inte
och det blir inga smällare för jag tänker på alla djuren hur rädda dom blir.
Dom små älskade liven jag har själv inget djur men har haft och jag älskar djur.
Sen lämmnade jag en liten hälsning på mina vänner på fb
Fast jag känner inte alla där en del har varit mina spel vänner och en och annan blogg vän.
Jag skriver inte så myckert där och hinner inte spela eller följa alla.
Så i bland funderar jag om jag ska plocka bort eller ska jag bara låta det vara
Får fundera på det ett tag 
Bildresultat för vänskap Det har varit ett tufft år 
Jag brukar inte ge något nyårs löfte men i år ska jag kanske berättar 
Jag om det i morgon....
Nyårs menyn berättar jag i morgon .
Nu måste jag kila om jag ska bli klar till våra gäster kommer.
Ni får ha en härlig dag och kväll....
Va rädda om er ha det bäst så hörs vi på det nya året puss och kram.
Bildresultat för gott nytt år GOTT -NYTT ÅR.
God fortsättning på det nya året.