Lördag mest hela dagen !!!!!!

Japp nu är jag här igen 
det tar längre och längre tid innan jag kommer in 
Men jag är så trött vet inte vad det är med mig sover dårligt ont mer änn vanligt 
hjärtat som slår sina volter tryck på revbenen
ja jag skulle kunna rabla upp en hel drös men  ORKA
mern något står inte rätt till jag vet det men gå till läkare nja är inte min bästa sida
men nog om detta nu
ser att dom flesta bloggvänner jag följer har tappat suget på ett annat sett 
jag kan förstå dom jag själv är en av dom orken är inte riktigt där 
men jag ska försöka lite till för det första för min egen del så skönt att få skriva av sig 
jag får hopars mina vänner få suget tillbax
är så skönt att få kika in och ser hur dom har det och mår 
nu över till något annat ska berätta lite om min och älsklingens resa 
 
Lånad bild tyvärr hinns inte lägga in bilder jag tog 
för vi ska ha älsklingens familj på middag idag så ha en hel massa måste göras innan 
min älskling blev glatt överraskat att vi skulle på en herrgård 
har aldrig luggit på en herrgård den log i kalmar men det regnade hela vägen dit 
så det var mindre kul men vi kom fram
jag hadde gjort en liten miss det bodde visst djur där det hadde jag missat 
men det gjorde absolut inget jag älskar djur där bodde en jätte söt hund 
han ville leka med oss och sedan bodde det en katt som hadde fått 5 katt ungar 
dom var så söta 
ägarn bodde i herrgården så där av att djur fanns där 
trevlig ägare och personal vi blev väl bemötta m,m
vi fick nybakt bröd och frallor var dag 
på sin dag fick min älskling sin massage han var så nöjd
och på kvällen åt vi tre rätters middag
och dom hadde åxo satt en flagga på vårt bor hela dagen och levade ljus gulligt av dom 
på lördag va vi färjestad på ett stort affärcenter  vi handlade lite 
och sedan var vi inne på kapphal och handlade en fin jacka till älsklingen och en halsduk
och sen var jag ju tvungenatt äta ölands kroppkakor mmm gott 
men jag orkade inte äta så myckert var så mätt av all mat man har ätit dom här dagarna 
ja man kan säga vi har haft några underbara dagar men det trista var när vi skulle åka hem 
så regnade det hela vägen hem surt 
men min svärmor bjöd på middag när vi kom hem så det slapp jag tänka på 
Nu tittar visst solen fram 
nähe nu hinner jag inte sitta här längre jag hinner visst varken med fb eller bloggen nu för tiden 
får hoppars det blir lite bättre så småning om 
ha det så gött var rädda om er puss och kram 
Bye bye