Sista dagen !!!!

Bildresultat för julen Jisses vad tog tiden i vägen
Ja vad ska man säga tiden bara flög i väg tyvärr så kommer mitt bloggande 
Skymn undan lite otäckt att tiden slår runt under mina fötter 
Vi har haft en bra julafton och jag måste varit extra snäll som fick så 
Många fina julklappar jag blev glad för alla mina julklappar men en som jag 
Extra glad blev för var min gummas som hade lagt ner så myckert kärlek på den
En korg med med marmelader som hon har gjort sen var det lite annat smått och gott 
Ja hon vet hur man kan gör en glad måste berätta min julskinka blev jätte god mörr och fin
Var lite orolig den skulle bli torr och trist men det blev den inte är ju svårt att köpa rätt
Julskinka finns ju så många välja på men denna blev bra och kalle anka fick jag se 
Bara ett måste fast jag har sett den varje år men är lite så för då kan en annan få andas ut lite
Men i år fick jag bra hjäp av älsklingen och hans syster
det som var lite tråkigt var att jag har gått upp en massa så det får vi ändra på efter nyår
En sak till som jag tyckte var jobbigt alla delade ut sina julklappar på en gång så dom
Låg på hög så jag fick lite ångerst så jag väntade att öppna mina
ville ju se vad alla fick och från vem det har jag lärt mig hemifrån att man öppnade 
En åt gången och sa vem det var ifrån så man visste sen tycker jag det kul va andra får 
av sina nära och kära men så var det inte här
så nu visste dom inte vem dom hade fått sakerna av älsklingens mamma visste exp 
inte vem hon hade fått lotterna av att det var hennes dotters svärföräldrar 
Ja till å med min älskling visste inte heller vem han hade fått av lite trist 
Men jag visste för jag packade upp en och en och sa till mig själv vem jag har fått dom av 
Vi är ju vuxna varför så bråttom att vi inte kan ta det lungt Men jag har nog varit en snäll flicka 
För fick en massa presentkort på olika kläderställen mmmm jag gillar ju gå i affärer 
*NOT* men kläder behöver jag ju så får lösa det 
Bildresultat för julenEn sak jag tycker är trist vi har inte haft någon snö till jul 
Det snöade en dag men rengnade bort samma dag *SUCK* ja jag vet är knäpp 
Men jag älskar snö om det kram snö och allt det vita m,m många som har värk 
gillar inte vintern och det kalla men för min egen del så gör det varken till eller ifrån
Och vet inte varför jag alltid har varit glad för vintern jag tycker luften är renare m,m
Ja lite svårt att förklara jag gillar alla årstider men först hösten sen vintern sen våren 
Tyvärr ligger sommarn sist för mig jag vet inte riktigt varför men så är det för mig
Men nog om det nu till något annat nu har året snart gått sin gång
den har ju inte varit sin bästa 
Vi ska fira hos svärmor idag vi blir dom som var här till jul men vi stannar inte där 
vi åker hem efter vi har firad hör och häpna jag köpte faktiskt lite raketer igår köpte två tårtor 
Är inte så kul för dom stackars djuren jag är verkligen djur vän men jag tycker åxo 
Är så fint när det skjuts upp tårtor m,m tänk om man kunde göra så det inte lät så högt 
när det sköts upp så slapp ju djuren lida och vi titta på dom fina sjärnorna
och färger det blir av fyvärkeriet nu börjar klockan ticka på måste sluta snart 
Sen kommer åxo min gumma från småland snart jag har inte riktigt klart för mig när
Men någon gång efter nya året
jag bryckar inte lägga någon nyårs löften som att jag vet att det kan vara svår att behålla den
Bildresultat för nyår Men jag önskar er ett gott nytt och 
Hoppars ert år blir bättre änn det förra 
Jag vet att mitt år kommer bli tufft och jag hopars att mina vänner kommer 
Stå ut med mig allt som kommer hända och bli jag vet att det kommer bli tufft 
Men lite hjälp av min älskling och vänner så ska det nog gå klart det gör 
Det bara är ett måste nehe nu lite midag vi hörs mina söta goa ni 
puss och kram 
Bildresultat för nyår