Tjena tjena ..........

Bildresultat för tiden
 
Hjälp tiden bara rusar i en ill fart inte klokt.
Nu är denna månaden också snart förbi.....
Men vi har klarat av fredagen den trettonde
Utan dåliga vibbar eller händelse.
Och jag klarade mitt femte block med bravur
Är så glad för detta så nu är det mitt sista block för detta året och det är historia och jag har tänkt att redovisa om indianer förr i tiden,får hopars att detta också går igenom,och älsklingens syster har också hunnit att fylla år men dom åkte bort 
Så vi har inte firat henne ännu få se när vi gör detta,har ganska mycket pluggande att göra
men få se om jag kan bolla lite med tiden.
Bildresultat för yrMin älskling mådde inte alls bra i morse han var vit som ett lakan och svimmfärdigt så körde ner han till svärmor innan jag åkte till skolan idag för jag vågade inte lämmna han hemma själv.så efter skolan så var jag och hämtade han,min älskling mådde lite bättre men har inte ätit något vidare så han får stanna hemma i morgon också om han inte mår bättre och fått i sig mat,är inte borta så många timmar i morgon så ser han inte ut som ett lakan så kan han ju vara hemma själv den stunden.
Nu har jag visat ett litet livs tecken från mig
Så nu får ni ha det så gott till nästa gång 
Puss och kram.......
Bildresultat för byebye