Sovit???????

 Sovit nopp inte myckert det
så nu sitter jag över en kopp kaffe och gäspar har varit vaken några timar 
jag försöker inte grubbla så myckert över det som är tråkigt 
men i bland tar det lite mer tid för mig svälja vissa saker och ting 
men så småning om så löser det sig till det bästa vill jag hoppars 
jag har bra pojkvän och underbara vänner och bloggvänner 
min älskling sover fortfarande skönt att han kan sova 
vad som händer idag vet jag inte riktigt ännu 
det blir det vanliga plocka lite och ta det lungt 
men jag bvet inte om älsklingen vill ner och titta på hokey 
eller spela ute bingo han kanske inte vill något av det och bara ta det lungt 
ja vi få se hur det blir men nu har jag tänkt mig ta en kopp kaffe till 
sen kolla runt lite på nyttiga recept se om jag hittar något gott 
jag skulle gärna gå en kurs och lära mig lite om det
finns en hel vetskap vad man får äta och inte äta och hur myckert och många gånger 
har ganska svårt med den biten och planera m,m
så hadde varit kul att få gå en kurs och lära sig lite
nähe nu ska jag ta och surfa runt lite 
ha det så gött mina vänner puss och kram