Händer inte så mycket !

Tecknade Jag Älskar Kaffe Mugg Illustration-vektorgrafik och fler bilder på  Affär - iStockHello fina vännen !
De händer inte så mycket här just nu ! finns alltid saker att göra.
De vanliga sysslorna som man ska ta tag i men i bland fuskar jag vem gör inte det.
Men nu är tvättkorgen tom men fylls snart på igen.
Nu väntar jag att ungnen ska bli varm så jag kan slänga in lite klyftpotatis till det ska vi ha benfri tunna kottletter med sås & tomater.
Sommaren - sommar hälsningarGlömde berätta innan midsommar kostade jordgubbarna 50 kr sen lagom till midsommar kostade de 65 & i dag 25 mmm inte klokt sen tycker jag matpriserna har gått upp otroligt mycket så de är inte lätt att få ihop det. 
 
I trosdags var älsklingens syster & make här en stund men som att jag hadde ont i huvudet så satt jag vid datorn en stund kanske låter konstigt i dina öron.
Men som jag har svårt med älsklingens syster så måste jag få vara själv ett tag.
missförstå mig inte hon är snäll & omtänksam men har svårt med hennes skvaller om andra & alla hennes krämper de ger mig så mycket dålig energi.
Vet att vi alla är olika men i bland blir det bara för mycket.
Själv har jag en massa jobbiga saker men håller det för mig själv för det mesta eller så skriver jag av mig här. så klart får älsklingen veta vad som tynger mig vi lever ju ihop & man ska inte ha några hemligheter för varandra vad som tynger en vi bor ju ihop.
 
Önska dina kunder en trevlig sommar (och ursäkterna för att inte göra det)  | Försäljningschefen Nu går många på semester på måndag men jag ska börja jobba fick ett semestervikarier som att jag inget jobb har så måste man söka men är otroligt glad för att jag fick ett på 5 timmar varje dag.
Min älskling ska jobba en vecka till. jag tänkte vi kanske kan hitta på lite kul på helgerna när vi  är lediga kanske ta lite små turer.Nähe vännen nu ska jag fixa till middagen.
Ha det bäst vännen så hörs vi !
Puss & Kram !
Bye bye !