Söndag !

39 Kaffe idéer | minimalistisk ritning, kaffecitat, kaffe humorHello fina vännen !
I dag när jag vaknade va de ingen bra morgon ! va uppe i natt var tvungen ta en alvedon ont i huvudet. Men somnade om igen.
Men på morgonen va de lika dant bläää så en ny alvedon.
Kanske för  lite vatten eller för mycket av de goda.
Så skönt att komma till vardagen igen fast att midsommarn har varit bra.
Har kickat gång dagen lite smått I dag har vi också tvättstugan ska bli spännande se hur de kommer gå som att de är första gången vi tvättar i den.
Shot Gurkmeja - Herrljunga Musteri | CoopJag tar  ingefära shotar varje morgon
Nu har jag provat( ingefära med gurk meja) några dagar ! jag gillar inte ingefära men den går att få i men rödbeta & ingefära shoten har jag tagit en gång jisses va äcklig den var tur att jag bara köpte en liten flaska av den sorten.
Men ska dricka upp den men får bli en gång i veckan så den lär ju aldrig ta slut hahahahaha.
 
Vännen !
Jag har sagt till mig själv att jag inte ska tänka så mycket & ha allt i huvudet.
men de är lättare sagt änn gjort. sen var de en sak till jag skulle försöka bättra till att inte ha en massa saker runt mig som jag vill göra !
Jag försöker verkligen men så pluppar de upp en massa  de vill jag göra & de vill jag göra osv. sen är de en massa annat som ska göras som uppgifer jag har fått som ska vara klara & möten  osv. så mina mat tider är inte de bästa just nu !
Tiden bara rusar i från mig 
Ha de bäst vännen !
Så ses vi snart igen.
Puss & kram !
Pantertantens passioner: Hej då och tack för denna tidenBye bye !