Sista dagen på denna månad !!!!

Bildresultat för good morning have a nice day Idag nu så här på morgonen
Blir det inget kaffe ska till min arbertsterateft vid 10 
Och jag ska börja med tidigare frukost ska ta den vid 8 och meducinerna
För jag ska börja parolina på måndag och ska vara där kl 9 
Det verkar som dom börja då få ta reda på lite på måndag hur dom jobbar 
Och få se vad jag ska få göra det ska nog gå 
Min älskling har ont i ett eller par reben så han har tagit semester denna vec 
Vi få se hur det går 
Nu till påsk afton med svärmor m,m ja hur gick det små tjafs som vanligt 
Men jag tyckte jag hanterade det bra men när dom skulle fika så åkte vi hem 
Hans systers svärföräldrar ja( pappan) höll på lite varför vi inte ville fika 
Men jag sa bara hejdå och när jag kom till dörren sa jag vill inte äta 
Sådan skit sen skynda jag mig ut därifrån så jag slapp höra vad dom sa 
Tyckte det var nog med det jag fick äta men tyckte skötte mig bra 
Jag var sååå duktig jag tog inte inlaggda strömmingen som jag älskar 
Nehe nu måste jag fixa till gröten till frukost 
Ni får ha det bäst och all kärlek till er puss och kram
 
Bildresultat för goodbye