september !

49 Mysiga höstbilder idéer i 2021 | mysigt, höst, halloweenTjena mors fina vännen !
Lite trist rubik men när jag inte kommer på något så få de bli så, är så dålig på komma på någon bra rubrik. De är nog lite typsiskt mig orkar inte fundera en längre tid på något bra rubrik.
Rolig tecknad mobiltelefon vektor 07 - WeLoveSoLoMåste bara få berätta en sak när jag träffade älsklingen så ringde han sina föräldrar varje dag ( 2ggr/dag) hans syster ännu flera om dagen minst 4 grr mer i bland kunde bli tio gånger, själv tyckte jag de var lite konstigt men de har visst alltid gjort så vi alla är ju olika men själv hade jag blivit tokig om någon hade ringt så mycket men för dem är det inget konstigt.
Men de sagt så ringer jag också mina föräldrar så klart men bara om jag ville komma besöka dem eller om det var något jag undrade över, nu kanske de låter som jag aldrig ringde mina föräldrar  så klart gjorde jag det typ 1-2 ggr i veckan.
När någon av mina föräldrar var sjuka så ringde jag oftare & kollade hur de mådde. min älskling kunde också messa mig upp till 100 gånger per dag  när vi började träffas jag höll på att bli tokigt av detta jag både jobbade & träffade vänner då så till sist fick jag säga till han men du svarade inte på mina mess näää för jag hade på ljudlös & annat för mig hahahaha vet att han var nykär men jag har aldrig varit förtjust att messa så mycket bara om jag har något viktigt att säga.
I dag messar han inte mig så mycket om jag inte är hemma han skriver 1 gång om jag inte svarar vet han jag inte vill svara just nu svarar när jag kan.
Usch de låter som jag är en hemsk person men lovar de är jag inte vi är bara lite olika vi har snart varit i hop 14 år i movember !
 
Oj nu skenade jag i väg på lite annat de jag skulle ha berättat var att svärmors mobil uppförde sig konstigt förra veckan för att ta historian kort så kunde man inte komma fram på hennes mobil men hon kunde ringa ut jisses vilken panik alla fick ( utom jag) systern & make var nere kollade me fick inte ordning på den.
till sist var de tvungna åka skulle hälsa på hennes svärföräldrar. älsklingens syster & make messade mobilen inte funkade till sist blev jag trött så vi åkte ner kollade inställningar osv hittade inga fel men så länge hon kunde ringa ut så tyckte jag de var ok. sen helt plöstligt funkade den igen dagen efter  frid & fröjd tänkte jag. men nähe sen gick de inte ringa igen till svärmor den var förvisso gammal 5-6 år typ men tänkte vi kunde köpa en ny till henne till julklapp. men nääääää höra på massa tjatade nu funkar den nu funkade den inte allså man kunde tro att hela världen hade gått under, vad gjorde man när de inte fanns någon mobil ???
VÄGGA RÖKERI Men till sist fick jag nog vi plockade upp svärmor  i går & åkte till svärfars grav sen vidare till den bilden ni ser i vägga.
så fint där ! vi hade turen att solen var frame finns både resturang & affär med en massa godsaker, en massa fina båtar.
så mysigt att gå & titta på  vi köpte lite fisk när vi änndå var där men jisses va dyrt!   sen körde vi vidare & fixade ny mobil till svärmor så nu blev alla nöjda & glada. sen hem & fikade.
ojojo klockan går som vanligt så fort måste äta lite.
Så vännen får ha en bra dag ! 
Ha det bäst !
så ses vi snart igen !
Puss & kram !
Bye bye !