Ubs en ny månad!!!!

Bildresultat för oktober ojojoj va tiden går ny månad redan.
Inte klokt va tiden går man hinner ju inte med sig själv.
Vi var ju på bingo fredag med ett par vänner.
Våra gubbar stå i kö och köpte bingolotter.
Och vet ni både jag och kompisen vann men inte våra gubbar.
Lite komiskt dom betalade och vi vann min vän vann 250 och jag vann 500.
Det har inte hänt på länge att jag har vunnit på bingo.
Var hemma vid tio tiden var ganska trött efter hade ju varit en jobbig dag.
Men änndå en trevlig dag vann ju hahahahaha.
Bildresultat för kaffe tecknadIgår var vi nere i byn och gick runt
Och tittade på skörde dagen var trevligt mötte på en massa vi kände.
Fint väder var det också,vi hade tur att få en pakering också var många som var ute.
Min älskling köpte ett ljus hum undra vad han menade med detta.
Det stod så här på den.
Livet är roligare när man är lite konstig.
Hahahaha jag är nog det man vet ju aldrig vad som händer när man är med mig.
Och älsklingen säger ofta att man aldrig har tråkigt med mig.
För man vet aldrig vad jag kan hitta på och vad som komer ur min mun.
Jag tog lite lotter vann en påse bullar plus var på ett annat ställe köpte en äppelpaj.
Sen hör och häpna jag var inne på systembolaget och det var evigheter sen sist,
Ville ha köpt galleaino men den var tyvärr slut. men jag köpte en bacadi lemmon i stället.
Sen efter vi har varit ute ett tag så åkte vi till bromölla och åt middag med våra vänner.
Efter detta så körde vi dom till hennes dotter. och vi åkte hem.
Jag bestämde mig att träna lite som det inget blev i fredags,
Bildresultat för tecknad solJisses va jobbigt men änndå skönt efteråt.
Helt plöstligt dök det upp gäster vi fikade och kollade på klassfesten och tog en grogg 
Har aldrig druckigt den sorten den var god.
Hör ju inte till att jag dricker men engångs förtelse händer det.
Vad som händer idag vet jag inte riktigt ännu lite små plock.
Hinner ju inte med så myckert på vardagarna och nu har det kommit en massa.
Annat i mellan men nästa helg ska jag bara vara hemma och fixa det jag har stört
En längre tid klädgaderoben ligger en massa saker över allt och databordet
Plocka bort en massa så man kan sitta och plugga för nästa block.
Har jag matte
så dyker någon upp så får dom hjälpa till för nu ska det bli gjort,
Eller så får dom hålla älsklingen sälskap för nu ska det bli gjort
har haft ångerst av detta länge nu. alla är välkomen hit när man vill.
Min älskling har lite mer tid änn jag och tyvärr har jag svårt att säga nej.
Bildresultat för ledsenMen när jag var hos agneta psygolog
Sa hon du måste tänka på dig första hand och sen älsklingen och skolan.
Men är inte det lättaste jag skulle önska jag kunde klyva mig i massa bitar.
Men tyvärr kan jag inte det.
Har också fått ett häfte av agneta som heter sov bra utan sömnmedicin.
För jag sover inte så bra eller längre tid så nu börjar det bli väldigt jobbigt.
har inte läst häftet ännu men ska sitta ner under dagen och läsa den.
hopars jag ka få lite tips i häftet och att det funkar.
I morgon ska jag på mammografi halv nio 
Och den 6 okt ska jag till deabeterssköterskan lite oroväckande är detta.
Som att jag kommer få en annan läkare som att min har slutat.
Och det gick inte så bra förra gången ville ge mig blodtryck medicin.
När jag inte behövde det men jag kommer vara envis denna gång om mina
resultat är inte bra får dom kolla en extra gång för jag vill vara helt säkert att det blir rätt.
 
Bildresultat för frukost tecknadNehe nu ska jag kicka gång dagen
Med lite frukost så nu får ni ha en härlig söndag.
Nu får ni ha en härlig vec ha det bäst puss och kram.
Bye bye