Snart är det ledigt !!!

Bildresultat för good evening Skönt att det är fredag.
Har varit mycket denna vec, har varit prestations hela vec så man är ganska trött nu.
jag hade min i onsdags det var nervöst jag gjorde den helt själv denna gång.
Hade inga stöttepelare frame hos mig förutom charlie tog fram powerpointen till mig.
Sen satt han längst fram med några av mina andra trygghetzoner så det gick bra.
Plus vi har många som är sjuka just nu också så var inte så många där,
Som det brukar, så det var skönt,
 
Bildresultat för luciatåg tecknatVi hade också lucia tåg.
Iskolan av andra elever dom spexa till den lite det var jätte kul.
Det behövdes verkligen nu när det är så myckert.
Skönt att det är fredag idag men var inte hemma förr än efter fyra så nu är jag trött.
så nu ska jag snart slänga mig i soffan och bara vara,
behöver andas lite för i morgon blir det full ös jag och älsklingen ska åka 
Till karlshamn och leta upp lite fler julklappar hopars vi hittar allt annars 
får vi ta en tur igen på söndag så denna helg blir det tyvärr ingen vila.
Men snart är det jul ledigt ska bli så skönt men har ett par möten i min ledighet
Men ska nog få lite tid att bara få vara också hopars jag 
Nähe nu ska jag slänga mig i soffan ni får ha en trevlg kväll.
Ha det bäst och glöm inte att andas puss och kram
Bildresultat för bye bye