Onsdag !

Maja kommer till stan: Sol..Tjena fina blogg vän !
Idag har det varit fint väder med solen på topp men blåser lite men vad gör det.
I går var vi nere med svärmors nytvättade tvätt & en fin trälåda som jag fick över när vi höll på att rensa ut vi tänkte vi skulle lägga hennes meduciner i den( för häromdagen hittade hon inte en meducin sort men efter en stund ringde hon att har hittat sorten hon letade efter) hon har som oss en massa saker i skåpen men inget får slängas så där av att jag tog med mig lådan.
i köket har hon en bänk typ där lägger hon alla sina tidnigar och 3 skålar med en massa krimskrams så vi gick igenom alla skålar vad som kunde sparas eller inte dammade av bänken jisses där var de damm men nu är det jätte fint & meducinen i trälådan den har inget lock så vi la i en kökhand duk så meducinen inte syns men nu blir det otroligt lättare för henne att hitta.
såklart var hon med att bestämma vad som skulle slängas eller inte,
En sak jag har tänkt på varför är det så svårt att slänga saker man har inte anndvänt de på flera år & har inte saknat det heller men ska änndå vara kvar.
Men nu har jag & älsklingen varit duktiga vi har slängt en hel del. Sen gjorde älsklingen svärmors räkningspapper la i en pärm för de hadde inte gjort på ett tag,
Tecknad kaffe png | PNGEggEfter vi hadde kört från svärmor passade vi på att åka in till willys & handla toapapper för de var billigt, var ganska trött när vi kom hem.
När vi satt & åt middag så fick vi gäster så de var ju trevligt.
jag fick hjälp av hennes make hur jag skulle registera mig på Netflix har saknat det lite grann sen till hösten blir det mysigt att krypa upp i soffan när det är ruggit ute.
Jag tog den billiga basic 99 tycker inte de var någon större fel bilden sen kommer jag ju inte sitta där så mycket men skönt att ha netflix.
 
Häromdagen provade jag såpa på mina skåpsluckor fy va jobbigt att torka alla luckor de blev bättre men inte helt bra men de får duga just nu kanske ska man göra det fler gånger.
 
matvaror Lagra eller mataffär med mat produkt hyllor, kuggstänger mejeri,  frukt och drycker för handla i platt tecknad serie hand dragen mallar  illustration 13011132 Vektorkonst på Vecteezy
 
När älsklingen kom hem efter jobbet så åkte vi & handla & svärmor följde också med efter vi hade handlat klart & lämnade av svärmor ( älsklingen följde med upp & hjälpte till att packa upp först) så åkte vi hem & plockade in våra varor & jag åt lite yoggi sen jobbade  jag lite i datorn fixade mina tidsrapporter & massor av kaffe med så klart.
Nu får ni ha en trevlig onsdag.
Ha det bäst så ses vi.
Puss & kram.
Bye bye !!!!!!