Del 2.

tecknad varm kopp kaffe och tankebubbla i serietidningsstil 10766478  Vektorkonst på VecteezyHello fina vännen !
Hur har du det idag ? bra hopars jag !
Hade tänkt komma in tidigare men nu är jag här.
Sitter & funderar vad jag vill skriva idag vet inte vad du vill läsa ? eller inte? fast ska inte tänka på det för det är mina kännslor & liv
Ibland är livet upp & ner så är det säkert för många en del tycker säkert de är väll inget & en del tycker säkert oj va mycket.
En del tycker säkert ta av dig offerkoftan men vi är olika & tar det på olika sett. en del har lättare skaka bort saker & en del har svårare med det.
Kan tycka att jag har tagit på mig offerkoftan & tycker synd om mig själv men så är inte fallet. bara massor tankar & kännslor.
Kärlek - känslor png | PNGEggHar visst regnat & åskat i natt men jag har inget hört så har nog sovit i natt.
I fredags betalade vi en hel massa räkningar så nu är det gjort.
Sen handlade vi igår vet inte vad jag tänkte på köpte korv bröd men ingen korv öööö va jajaja typiskt mig jisse ska inte tala om vad dyrt bröd är nu för tiden ja många varor man får inte mycket längre fast man försöker vara sparsam. ofta köper man skit för de är billigare kanske inte de bästa för min diabeters men vad ska man göra när pengerna inte räcker till så långt.
Jag försöker periodtera men inte lätt änndå.
Jaja huvudsaken att räkningarna är betalda & vi har tak över huvudet. säkert andra som har de ännu värre tyvärr ibland undrar man hur detta land kommer ser ut fram över.
Sommar och Vinters historik - Sommar & Vinter i P1 | Sveriges RadioNej nu vill jag inte skriva mer om detta. kolla vilken fin bild jag hittade. de gör mig lite upprymnd & glad. Jag mår bättre nu men har inte kommit i skott med allt jag vill men de är okej.
Det kommer bli bra till sist de vet jag för har alltid varit en kämpe & rest mig upp igen. för det är så jag gör & det finns ingen annan som kan göra det förutom mig själv !
Nu ska jag fixa lite middag !
Ha det bäst vännen så ses vi !
Puss & kram !
Bye bye !