Hej hej,

Grattis Norge på er nationaldag 17 maj – Markuz.se – Välkommen till Markuz  hemsida – Personligt – Dansband – Webbdesign – Bussar och tåg |  Kristinehamn | Photshop Hello fina vännen.
Igår var det Norges dag nationaldag .
Själv var vi & servic med bilen & det var mindre kul två av bromsarna va inte bra så det blev en rejäl slant trodde de ingick med servicen som att jag lägger 259 kr varje månad men nopp de ingår inte i servic avtalet man kan jag bli mer elle mindre trött på detta ingen billig sak att leisa bil men tyvärr går det inte på något annat sett. de vet hur de ska suga ut varännda öre.
Jag önskar att jag kan få ett jobb snart så man kan köpa en egen bil.
Coffee Retro Cartoon PNG & SVG Design For T-ShirtsIgår fick jag ett medelande av att han har bytt mobil nummer igen så ringde upp han vi pratade en liten stund sen sa han va bra nu behöver jag inte ringa dig på söndag för nu har vi pratat han sa att jag har inte glömt att du fyller år.
De trode jag som du önskade mig en trevlig helg.
Nähe har inte glömt dig de var 25 va sen skrattade han.
min älskling var inte hemma för han var & åt på terassen för att tacka av en arbetskompis som skulle sluta.
Så själv hade jag lite egen tid.
Coffee Time Cup - Free photo on Pixabay - Pixabay Idag får vi lite besök så får kila nu & öppna på altanen för det är varmt så de hinner svalna av lite & passa på & duka & fixa lite innan våra gäster kommer de blir svärmor & älsklingens syster & make fyller först i morgon men de ville komma idag & för mig spelar det ingen roll firar inte min födelsedag så mycket längre men så klart blir jag glad om någon vill komma.
Vännen du får ha en bra dag/helg
Puss & kram.
Bye bye !!!!!