Mitt inre !

Bildresultat för kaffe tekntHello fina vännen !
Har inte hänt så mycket denna vec, vet inte riktigt va de är ?
eller vet jag?
Har mest gömt mig den sista tiden, och vill inget bara krypa in i min cocoon och bara stanna där. tänker ge dig en varning vännen.
Kommer en del negativ gnäll från mig nu så du vet.
Så vännen du bestämmer själv om du vill läsa eller inte.
 
Min goa vän charlie har försökt att få mig att komma och hälsa på både förra veckan och denna vecka. men de har inte lyckas så bra.
De säger mycket hur jag mår just nu. för han är en av mina allra bästa vän och brukar få mig på gott humör och ladda batterierna.
 
Bildresultat för vänskapJag vet att de är okej att må dårligt och behöver inte skämmas för mina vänner, men har så svårt att visa det är lättare att gömma sig i sitt skal och försöka bearbeta de hela. men när huvudet och de inre inte vill som jag vill , och försöker trycka ner mig. och talar om att du är värdelös och fattar inget och är anderlunda och ser ut som en ,
ja hur ser jag ut och spelar de någon roll ?
jag tycker inte de alla är lika mycket värda.
Kommer alltid finnas de som vill trycka ner en,  och har en annan årsikt. 
Bildresultat för hjärna teknat Många av mina vänner säger jag är stark och de är jag nog brukar resa mig upp igen.
Men ibland känner jag mig inte stark och varför tar jag så illa åt mig när människor säger de här sakerna de känner mig inte.
Så varför bryr jag mig om detta ? vet inte om de är så att jag är en känslomessig person. de här personerna mår inte dårligt av vad som sägs bara jag, och de är bara jag som kan göra något åt det. vill jag ta åt mig va andra tycker eller vill jag må bra.
Jag väljer nog de andra. jag måste lära mig att hantera de bättre när de kommer sånna här saker men är lättare änn sagt.
 
Bildresultat för hjärna teknatDe är en stor press i våran värld.
Många som mår dåligt och tar sina liv, nu den sista tiden har de varit uppe om att ungdomar som har valt att inte vara här på denna jord för att har blivit nekad få hjälp och fått sina pengar indragna på grund av olika saker.
Jag själv tycker detta är inte klokt tycker nog att man ska titta över detta sitation. jag vill inte anklaga någon de gör bara sitt jobb som de har blivt sagt till att göra. 
Men är de inte en god ide att ändra lite så alla kan må bra och inte stressad över man blir av med sina fjuttiga pengar man får.
igenom abf, försäkringkassan eller soc.
 
Jag själv känner en stor press av att få ett jobb eller bli av med mina aktivetetstöd. Jag själv har verkligen försökt har gått på folhögskolan i två år taget gymnasietkopitens. jag slet som bara den att få ihop det. Sen har det blivit ännu tuffare på abf en massa saker som ska göras. jag kan förstå detta kanske är de en del som inte gör så mycket eller så kanske man har svårt veta hur man ska gå tillväga. oftas ställs de höga krav gör detta men om man nu inte förstår eller vet hur man ska göra.
Ja jag vet inte själv tycker jag de tufft allt är elektroniskt styrd.
Tyvärr jag inte så kunnig på de och när jag berättar de så har de inget som kan få hjälp man kan ju gå kurser men de kostar en massa och de har ingen annan råd. med eller kolla på nätet.
mmm är himmla lätt när man inte förstår vad som står skrivet.
inte konstigt man mår dålig när man inte vet vad som kommer hända.
 
 
 
 Bildresultat för jobbSen att försöka få ett jobb är inte de lättaste man måste har utbildning till de mesta.
Nu för tiden men nu vill abf man ska söka allt spelar ingen roll om man inte  har utbildning eller klara av jobbet eller inte.
Jaha ska man ljuga då ???? för de första jag kan inte ljuga och vill inte heller. Nu är de inte alla som säger så. jag kommer skriva posetivt och vem jag är sen får man hopars på de bästa att någon nappar på peronligheten och min erfarenhet de är det jag kan bjuda på.
Vännen nu får du ha en härlig torsdag, puss och kram !
Bye bye !