Lite semester !!!!

Bildresultat för good morning friends Idag kom jag upp lite tidigare.
Vi var i karlshamn i går med älsklingen och svärmor.
Jag skulle köpa aktivetetsklocka dom hade tyvärr bara en kvar,
Det fanns en till men den var öppen så den vågade vi inte ta.
Dom skulle få hem fler på onsdag men då är vi inte hemma.
Så vi la undan två för svärmor ville också en till på måndag.
Det blev visst jag som fick betala hela kalaset hur det nu gick till.
Dom hade satt ner dom för det var sommar rea så 249 kr,
Sen åkte vi till blomsteraffären i jämsög så svärmor och älsklingen 
Gå till graven där svärfar ligger.efter det åkte vi hem till svärmor
På en kopp kaffe sen skulle vi se om vi kunde få igång bandet.
Dom sa i affären det var lätt bara ladda ner en app jojo lätt
öööö nääää var inte alls lätt appen fick vi ner men sen fattade vi inte så myckert.
Så älsklingen skickade ett mess till sin vän.
så vi fick dricka upp vårat kaffe snabbt och åka till dom.
Bildresultat för aktivitetsklocka damHennes man fixade klockan.
Den tog jag själv som att jag betalade dom.
så dom andra får vänta med sina till måndag.
Idag ser det ut att bli fint väder solen är frame men det blåser.
Vad händer idag jo jag har fullt upp.
Efter frukosten ska vi åka ner till smyckeafärren och lösa in mina present kort,
Se om jag kan hitta något nice, sen ska vi också till banken,
Älsklingen ska föra över lite pengar som svärmor ska ha,
Sen ska vi också damsuga bilen och torka av lite inne i bilen.
Och jag ska packa lite för i morgon bär det av för då ska vi på en liten tur.
Och svärmor ska också följa med hon vet inte var vi ska så det ska bli kul.
Vi ska vara borta några dagar ska bli så skönt att få komma iväg
Så det kommer vara en lite pause i bloggen i några dagar.
Men lovar berätta lite om våran tur när vi kommer hem.
Oj va klockan går nu har jag inte tid att sitta här längre har ju en del saker att göra.
Så ni får ha det så gött så länge så ses vi när vi kommer hem puss och kram
Bildresultat för bye bye