Helg !!!!!

Newsner - Hur många önskar trevlig lördag tillbaka? 💐❤️ | FacebookHello alla fina bloggvänner.
Idag ! skulle de ha varit städ dag men fick ändra på det.
Fick köra till apoteket för en av svärmors meducin var slut
så efter frukosten fick vi åka hade jag vetat detta så kunde vi har tagit ut de igår när vi änndå var på apoteket vet inte när de gäller den här familjen vet inte hur många gånger jag har sagt säg till lite innan de tar slut vet att åldern tar ut sin rätt men de är något med denna familj jag glömde & de gäller också älsklingen berättar alltid i sista minuten de vet att jag hatar det & vill ha lite tid på mig.
Jag har faktiskt annat att göra också  sen kan jag ju bli sjuk också har sagt detta ja vi vet att du har mycket men änndå ska de hända på 2 röda sekunder är nog lite mitt eget fel har alltid släppt allt när de är något varit för snäll.
Jag vet att vi tolkar saker på olika sett så försöker sätta mig in i det men ibland känner jag varför sätter man sig inte in hur jag uppfattar saker & ting & hur jag är.
Här kommer några exempel: gillar inte prata skvaller eller illa om någon.
Varför prata om någon som inte är där eller känner jag brukar säga känner de dem brukar få till svar nej men vet vem de är sen har hört av andra.
Då brukar jag säga jamen då känner ni inte dem & vad de har gått igenom då brukar de säga nej de har du rätt i  & ändra sin årsikt för jag inte håller med öööööö varför då alla har rätt om sin årsikt behöver inte tycka lika dant.
Det jag menar är att jag gillar inte prata om det tycker vi kan parat om roligare saker.
Men nu går jag & gör något annat när de pratas för jag orkar inte lyssna. det finns fler exempel men ska spara det för er inget kul att läsa blir bara dålig energi.
söt kaffekopp tecknad grafik 9941172 Vektorkonst på VecteezySvärmor hadde satt på kaffe när vi kom ja nu dricker älsklingen inte så mycket kaffe men fanns dricka till honom  i stället finns alltid dricka till älsklingen när han kommer.
Vi var där några timmar sen tog vi med svärmors tvätt & en kartong som skulle slängas vi passade på att handla på willys också de hadde billigt toalettpapper sen köpte vi sopa som jag glömde handla härom dagen & lite annat.
Sen efter vi kom hem packade jag upp & slängde in svärmors tvätt.
Var ganska trött efter det blir alltid trött efter vi har varit hos svärmor för de pratar konstant hela tiden jag förstår att svärmor pratar mycket kan inte vara kul att sitta så mycket ensam i lägenheten men älsklingen & hans syster ringer flera gånger om dagen sen får hon besök par gånger i veckan.
Kan inte låta bli att tänka på min pappa han får nästan aldrig några besök eller ringer till han.
Fast min pappa har aldrig älskat att prata i telefon tycker det är jobbigt att hålla i mobilen blir trött fort.
Sen har jag också valt att inte ringa så ofta till pappa för oftas ge han mig dåligt samvete.
Jag förstår honom absolut men tycker nog att de kan gälla bägge hållen att ge & ta.
Men oftas är det jag som få höra av mig eller besöka någon annars blir det inte till något.
Men för pappas del förstår jag han har inget körkort längre & har ingen stor pension.
Jag & älsklingen har inte så mycket pengar heller så är inte de lättades för oss heller.
Sen har vi haft ganska tuffa år men ska se om vi inte kan åka hälsa på han snart är ju änndå 3 år sedan sist.
bensin- och bensinstation. tankning av röd bil. 6204276 Vektorkonst på  Vecteezy Svärmor pratade om att hon ville hjälpa oss att tanka bilen de var ju så länge sedan du var i småland sen kunde de vara kul att komma ut lite de var ju snällt 
Jag tror att hon själv också tycker de är trist att inte kunna åka någonstans för i 2 år har jag jobbat på semestern men detta året fick jag inget semester vikarier.
Förr brukar vi alltid åka på lite semester & svärmor fick följa med. så det hadde nog gjort oss gått att komma iväg lite.
Men vi få se vad som händer i höst.
Nu önskar jag en trevlig lördag.
Puss & kram !
Bye bye !!!!!