Fredagen den 13 !

Ingen vanlig fredag | Olssons universum Hello finaste blogg vän!

Idag har vi fredagen 13 är du skrockfull?
Jag är det inte tror mer att ödet bestämmer vad som kommer hända vilken dag det änn är.
Tror mer om något ska hända så spelar det inte roll vilken dag det är.
Det var några dagar sen jag var här sist är alltid något.
Hjärtkaraktär dricker kaffe Gratis Stock Bild - Public Domain PicturesSom jag berättade sist så har vi bestämt att vara med svärmor lite mer så i lördags var hon här
& jag försökte jobba lite men jisses vad älsklingen & svärmor kacklade på som höns i en tuppgård hahahaha.
jag höll dem sällskap imellanåt men jisses va trött jag blev i hvudetjag satt & funderade lite hur jag klarade av lite över 3 månade när svärmor bodde hos oss.
Men så klart hadde vi större lägenhet & ett gästrum som hon kunde gå in & vila osv,
Nu vilar hon i vårat sovrum & pratade med älsklingen samtidig.
jaja men  i morgon ska vi åka till henne för vi bestämde att varanan lördag är vi här.
 
Lycklig fot png | PNGEgg I tisdags var körde jag svärmor till fotvården skulle klippa sina tå naglar & bli ompysslad.
Jag åkte hem efter släppt av dem (älsklingen följde med sin mamma) för de brukar ta en tim tid.
När jag var hämtade dem så var hon så nöjd sa att de var jätte skönt.
I onsdags var vi på optikern igen för älsklingen skulle kolla sin syn han var så glad älsklingen sa att han har bättre syn nu han kunde se rad åtta men skulle änndå ha nya glasögon vi vet inte vad de kommer kosta som att de ska speciell göras som att han ska ha mörka glas i om solen tittar fram sen är han ju blind på andra de tar 1000 för att mörklägga glas vet inte om det är för bägge ögonen eller per glas de skulle höra av sig när de har räknat ut men har inte hört av sig ännu.
igår var älsklingen på sjukhuset i karlskrona så det blev sen middag den var nästan 18,00 jisses va hungrig jag var.
får hoppars de inte sker för ofta.
Åsna som dricker kaffe vektor illustrationer. Illustration av illustration  - 61950253 Ja det var lite vad som har hänt sen sist
Men annars går det sin lilla gång.
Ha en trevlig fredag fina du!
så ses vi.
Puss & kram.
Bye bye !