Ännu en ny månad !

September Calendar of Events 2022 - Aussie Childcare NetworkHello fina blogg vän !
Nu har vi redan kommit in i september inte klokt va tiden går.
De sägs att vi går in i höstens tecken nu.
För min egen del gör det inget som att min favorit tid är hösten.
De ännda jag hade velat att tiden inte gick så fort.
Idag har jag & älsklingen städat hela lägenheten eller nja skulle ha tagit mina skåpsluckor de ser för jävliga ut men tänkte jag tar de i morgon i stället ska testa med såpa i en sprayflaska se om luckorna kommer ser bättre ut får hoppars de blir bättre annars vet jag inte vad mer jag kan göra har provat allt de blir inte rent fläckiga och dana. annars har de inte hänt så myckert här.
Älsklingens mage låter men är inte riktigt dax att fixa middag & inte vet jag vi ska ha idag alltid en dilemma vad vi ska ha till middag men något blir det.
Nu får ni ha en trevlig söndag så ses vi.
Puss & kram.
Bye bye !!!!!!