Sista dagen på denna månad.

Tvättbjörn Kaffe Tecknad Serie - Gratis bilder på Pixabay - PixabayHello fina vän !
I måndags var vi i karlshamn lassarett med älskling.
Jag blev väldigt förvånad läkaren kom & hämtade älskling tog i hand & denna gång följde jag med in sen när vi skulle gå följde läkaren med oss ut & tog i hand jag har själv aldrig varit med om detta ofta är det en sköterska som visar en in men om jag tänker efter så kanske de har hänt en staka gång men den här läkaren gillade jag verkligen fick verkligen förtroende för läkaren fast läkaren är bara här en gång om året men älsklingen ska få ett telefon samtal lite längre fram.
Läkaren är specilist i älsklingen sjukdom lyssnar & tar in allt riktigt duktig tycker jag.
Läkaren är i från stockholm så kommer bara ner par dagar om året. efter vi var klara åkte vi till macdonalds & tog hem lite bugare för älskling ville så gärna ha det.
Kan ju inte säga nej jämnt & som att vi var sjukhuset så sent så varför inte då slapp jag göra mat & var väldig hungrig också.
huvudvärk, migrän, yr, trötthet, frustrerad.trött företag kvinna innehav  henne hår under påfrestning under arbete, deadline, känsla utmattad  eftersom av överansträngning begrepp illustration 25681660 Vektorkonst på  VecteezyIgår hadde jag en ortolig huvudvärk så blev inte så mycket gjort.
Men idag mår jag bättre.
Tidigt i morse körde jag älsklingen till vårdcentralen här hemma skulle ta ett blodprov.
Idag har vi varit på apoteket lämmnat gammla meduciner m,m sen hämtat ut nya meduciner till mig & älsklingen & svärmor.
Sen har jag också hämtat mina nya glasögon.
Sen drack vi lite kaffe jag & svärmor älsklingen fick dricka & nu är vi hemma älsklingen glor på handboll.
Själv ska jag förbereda middag.
Lila blommor prydnadslådor gångjärnsförsedda samlarobjekt Strassar smycken  emaljerade Glöm mig ej blomma Je | FyndiqJa det var lite vad som har hänt i dagarna. I morgon börjar en ny månad ska bli kul att se vad den har att erbjuda bättre hoppars jag.
kan ju inte bli sämmre eller man väljer själv hur man vill se det då är det ju faktiskt bra vi har tak över huvude & räkningarna är betalda & mat i frysen. inte alla som har det !
Ha det bäst såses vi !
Puss & kram !
Bye bye !