Hej å ho !

Tvättbjörn Kaffe Tecknad Serie - Gratis bilder på Pixabay - PixabayHello fina blogg vän !
sorry har inte varit här på ett tag men livet går upp & ner.
I går vaknade jag att älsklingen låg kvar i sängen 6,30 .
ööööö ligger du kvar ska inte du jobba idag han rusade upp har inte hört väckarklockan nu kommer jag för sent.
- lungna dig jag kör dig du hinner men älsklingen stressad på
allså blir så trött om jag säger vi hinner så hinner vi han tänkte hoppa över frukosten nähe du ska äta frukost vill inte du ska svimma eller något annat fick verkligen höja lite på rösten.
Vet du vad han gjorde han tog en macka utan något på vet inte ens om han hann att tugga.
Själv förstår jag inte denna panik han jobbar bara 2 timmar så bara jobba in tiden som man missar.
Själv hadde jag tagit det lungt annars är hela dagen förstörd.
VET DU VI KOM 9 MINUTER innan han skulle börja.
Jag sa ju det att vi skulle komma itid.
Frukost - Siljan NewsNär jag kom hem så tog jag en dush sen frukost lugn & ro.  sen små plockat lite.
De händer  inte så mycket här nästan aldrig någon som kommer
en del lova saker men sen händer de inget.
Jag förstår inte varför säga så & sen gör man inte det vi tvingar inte någon vill man inte så vill man inte.
Ja nog om det ska inte gå in något djupare av detta.
Jag kommer fokusera mer på oss.
Hjärtan röda tecknade tecken, symbol Kärlek känslor — stockvektor av  ©Poliashenko 490629278De har vara tuffa stunder med läkar tider för älsklingen men har gått ganska bra änndå vi tar en dag itaget & tar inte ut något i förskott tar det när svaren kommer
änn så länge har det gått bra han hadde ingen cancer.
själv ska jag ner på torsdag & ta diabetersprover de var fortfarande lite för höga men tycker änndå att de går på rätt håll sen måste jag ta ny syn test som att de har gått ut ( varar bara två månader) då var synen 100% på ena ögat & 60& på andra ögat så de kan ju inte ha ändrat så mycket.
Sen har jag fått en tid hos läkaren men är inte förr nästa månad fick ta den tid som fanns så kommer säkerligen få en påminelse för transsportstyrelsen men har 2 månader på mig så de ska nog gå bra.
Sabo's blogg.se -NU ÄNTLIGEN!
Är vi klara med ytterförrådet & inne förrådet så glad men det var ett himmla jobb vi har slängt mycket tyvärr fina saker men kan inte spara allt vissa sa jamen ni kan ju sälja jojo  men den tiden eller orken har inte jag .
Själv tycker jag vi har mycket grejor kvar som vi båda ville spara.
Jaja vi får väll ta ett nytt röj efter några år men sen sitter jag & fundera kanske tycker jag de är mycket som saker ligger i en massa lådor när vi får råd någon gång så kan man köpa hyllor ut till ytterförrådet & plast backar & skriva va det är så kanske det blir lättare & mer plats vem vet få ta det då!
Ja nu är vi inte riktigt klara vi ska gå igenom alla våra gaderober för de är överfulla slänga de som är gammal & slitna så blir det bättre plats så inte allt ligger huller & buller men får ta den tiden de tar kommer inte stressa för både jag & älskling har krämpor & inte blir vi yngre heller hahahaha men nu är det fint inne i lägenheten & ingen ser hur våra gaderober ser ut *Ler*
Själv sitter jag & njuter när jag skriver till dig mitt datorbord har inte varit så här fint på evigheter så nu ska jag försöka hålla det så fint som de är nu.
Man har lite annat att göra som leta efter jobb som inte är det lättades att hitta sen hjälpa svärmor lite osv,
Ja dagliga sysslor så de finns alltid något att göra.
Blommor Tecknade Färgglada - Gratis bilder på Pixabay - PixabayJag är på en bättre plats just nu som att jag har bestämt mig att fokusera på andra saker & jobbar på att få in rutiner de går ganska bra tar en sak i taget.
Tar inte till mig förmycket så blir det bra & stressar inte upp mig om de inte hinner med är inte hela världen då får jag ta de en annan dag för de kan ju komma något i mellan.
Sen har jag också bestämt att ska börja läsa mera & ta fram min korsords tidning mera för jag älskar att lösa korsord & läsa så ska försöka få in det mera. ska bara bestämma mig vilka dagaer jag ska göra på.
jag ska försöka göra som många andra gör skriva en planering lista exempel som jag sa till älsklingen vi städar på lördagar de är ju alltid en början.
Bye bye cute gif | Cute gif, Hello gif, Cute love cartoonsNu får du ha en trevlig dag så hörs vi 
Puss & kram !