I am back !

coffee - Gratis animerad GIF - PicMix Hello fina vännen !
Som du vet var jag tvungen ha ett avbrott av allt, men nu är jag tillbaka, de har varit några dagar fint väder men idag regnar de mesta men vad gör det då kan jag passa på att skriva till dig.
älsklingen har två veckor till att jobba sen har han semester.
Som de ser ut så ska jag inte jobba på semestern men gör inget då kanske vi kan jobba i vårat ute förråd som är kaous & slänga de vi inte behöver sen inne förrådet också de har jag velat i många år
älsklingen har lovat varenda år att han skulle ta itu med detta men blir inte av så nu får jag göra avsaken av detta.
100 MIDSOMMAR , VYKORT idéer | vykort, midsommar, manga illustrationVi har också firat midsommar vi var hemma hos oss med svärmor & älsklingen syster  & make de gick bra vi hade en trevlig dag fast att jag hadde ont i ryggen haft rygg ont ett tag men nu är de borta skönt det var inget kul alls. I morgon ska jag ta långtids prov av mitt socker får hoppars de är bättre men tror att de går bra.
Jag har gått ner i sockret & vikt var länge sedan sen sist jag har varit nere i den klassen ja de är ju inte bra ännu men bättre.
Sen har jag också kollat synen de ögat som jag opererade för några år sen var 100% de andra ögat var 60& låg på gräns fall men valde ännå ska nya glasögon som att de stod de i mitt körkort sen kan jag ju hoppars att de stannar på 60% på de ögat & inte blir värre de var inte billigt att skaffa glasögon 9,500
men var lika bra.
Esmeralda71 - Loppis?Sen i sommar om inget annat händer så tar vi nog lite bil turer svärmor vill gärna åka till stugan som hennes make  & hon hade när han levde ( blev såld till han bror när han dog) sen kanske åka till min pappa en runda också.
men vi få se är ganska långt att köra ingen rolig väg heller.
Men var ju några år sedan sist.
Nu tänker jag göra lite nytta så vi får höras en annan dag.
Ha det bäst så ses vi snart igen.
Puss& kram !
Bye bye !
 
 
Visa fler inlägg