Varit tufft,,,,

Bildresultat för good morning Fina vännen.
Sitter här med med andra muggen kaffe,det har varit tufft 
dagar för mig har inte alls mått bra i mig själv.
Så onsdag och torsdag har jag varit hemma från skolan.
Jag mådde inte alls bra gick ner mig totalt magen ur balans
hjärtklappnigar och yr m,m och demoner som jävlas med mig 
rejält jag var som en zombie här hemma men försökte ha masken 
på så inte min älsklingen skulle förstå hur illa det var.
Min fina vännen charlie messade mig mycket och försökte hjälpa mig 
på banan igen är så otroligt tacksam att han finns vid min sida.
Han skickade en låt till mig som jag lyssnade på första gången
så började jag gråta, och jag lyssnade på den många gånger
De fick mig att tänka och jobba med mig själv igen.
Var gång jag skrev på messegern till min fina vän.
Svarade han snabbt skulle önska alla hade en sådan vän.
Han är min klippa, man kan ju tänka varför pratar jag inte med 
min älskling men i bland behöver man någon utanför att prata med.
Så i fredags gick jag tillbaka till skolan.jag är inte helt okej
Men man måste kämpa vidare,
Bildresultat för höstJag klarade mitt block i naturkundskap.
så nu är ännu ett ämne klar, och nu har jag svenska två.
Har inte jobbat med det så mycket men försöker inte få ångerst
av detta måste tänka på mig lite så jag inte går ner mig för mycket
nu för det var jobbigt att må som jag gjorde,i går var vi på kyrkegården
där svärfar liggervar 5 år sedan han gick bort vi mötte upp 
Svärmor och älsklingens syster och man och vi gjorde fint på graven.
Sen åkte vi hem en stund och på kvällen åkte vi en stund till svärmor
Så hon slapp att sitta ensam hemma på denna dagen.
Jag har ganska mycket ångerst att jag inte kan åka så ofta till min 
mamma till hennes grav det är 2 år sedan jag var där sist.
Jag hatar att ekomin ska styra allt så jag var ganska ledsen i går 
för då dök mina tankar upp, men nu har vi tänkt att evt, åka till
småland på mitt höstlov fast vi inte riktigt har råd till detta,
Men få se hur det blir. jag sitter och väntar på att en ungdoms vän
Ska ringa mig nu på förmiddagen var så otroligt länge sedan
jag pratade med henne ska bli skönt att få höra hennes röst igen.
Bildresultat för höstEfter hon har ringt måste vi åka ner till
Svärmor lite snabbt hon får inte in en del av hennes kanaler.
Och jag ska sen hem och fokusera lite med mitt arbete så jag 
har något att redovisa i mitt ämne och jag har en känsla
Att vi kommer få en massa besök i dag vet inte vad jag tycker om detta.
Men det löser sig nog behöver ju andas lite i mellan åt.
och ute skinner solen så fint så igentligen skulle man ta och vara
 på det och  vara ute lite.
Men känner lite att jag inte har  tid med detta, idag slipper jag göra 
middag som att jan var uppe med en bit smörgåstårta i går kväll
Dom var och firade hans pappa 80 år vi la till en blomma till
honom som att det var jämnt annars brukar vi inte göra detta.
Nehe nu måste jag sluta för nu ringer nog min goa birgitta snart
Ni får ha en härlig dag och var rädda om er för man vet aldrig
Vad som händer här i livet all kärlek till er puss och kram.
Bildresultat för goodbye