Hej å hopp !!!!

Bildresultat för MAJ Nu är snart maj slut.
Och inte har jag hunnit bloggat något,men här kommer en liten 
titt från mig, är fett mycket just nu vi slutar snart skolan.
Och sista redovisningen gjorde jag i tisdags så får vi se om jag blir godkänd.
Får jag först veta i slutet av nästa vec.
Jag var hos min psyklog förra fredagen och det gick jätte bra.
Ska träffa henne först i sep igen och om inget händer så ska jag sluta gå där.
För mår myckert bättre och fått en massa verktyg så nu kan jag kontrollera bättre.
Och jag vet också att det kan vara tufft ibland och kan må dårligt men det är helt okej
Alla kan må så och då gäller det bara kämpa vidare.
och nu vågar jag be om hjälp om det behövs eller så kan jag bara försöka andas
Hahahaha.
sen har jag vänner runt om kring mig som ser om jag mår dårligt som stöttar mig.
Och sen har jag så klart min älskling och familj.
Bildresultat för jag fyller Ã¥rI går fyllde jag år
och vilket härligt väder jag fick på min dag kunde ju inte bli bättre.
Älsklingens familj kom och hans ungdomsvän och man.
Jag bjöd på moussaka och sallad sen blev det fika och mosstårta.
Fick lite presenter och blommor som jag kan ta död på hahahahaha
Ni som känner mig vet hur jag är med blommor.
Jag hinner inte sitta här så myckert till som att jag måste i väg om en stund
Jag ska kolla vad ett ställe ligger för ska på interjuv nästa vec ett sommar vic
Så får vi se hur det går och nästa vec blir det fullt upp som vanligt.
Men ska se om jag inte kan hoppa in till bloggen och berätta lite mer om detta.
Bildresultat för tvätta
 ska bara berätta en sak till lilla kansiga mig vet ni vad jag gjorde????
Jag bad älsklingen lägga in en tvättmedelskudde i tvättmaskinen och tvätt.
så kunde jag starta den i morgon bitti så när jag kom upp hällde jag i sköljmedel och starta tvättmaskinen trodde jag ja för när jag kom ut på toa stod den och blinkade
jag fattade inget men till sist så kom jag på har inte stängt luckan åååååå
Så fixade det men när jag frågade älsklingen om han hade lagt i tvättkudden
nääää skulle jag det typiskt det sa jag ju i går
så nu fick jag bara börja om för början igen *SUCK*
jaja nu måste jag kila och tvätten får sköta sitt tills den är klar så nu får jag hoppars
inget annat går fel men vad gör det är ju fint väder ute 
.
Så nu får ni ha en härlig dag där ute puss och kram 
så hörs vi förhopplingsvis snart igen 
Bildresultat för bye bye