Dollar store....

Bildresultat för solGodmorgon fina ni!
Idag skinner solen så fint så fundera på ut och köra lite senare idag.
Har en liten tanke att åka till norge har aldrig varit där.
Är ett ställe här en bit i från det sägs att det ska vara fint där,
Sen kan man ju få liten promenad också det är ju inte helt fel.
Vi får se om älsklingens syter och kille vill följa med
var ju så besvikna vi inte var hemma i går för vi åkte ju till dollar store i går.
Jisses va folk det var där gick bra en stund men sen tyckte jag det var ganska jobbigt.
Men vi hade en trevlig stund sen åkte vi till karlsham och fixa det en ny mobil
Till älsklingen han bytte till ett annat abomang han var inte glad.
Som att han har haft telia en längre tid men det blir nog bra detta också.
Bildresultat för donken Sen var vi också på donken
För lilla barnbarnet ville dit!!! är inte riktigt min grej.
Men varför inte låta lilla livet få sin mat som hon älskar äta där.
Nu ska jag kicka gång dagen med lite sen frukost sen får vi se om dom vill med.
Kanske svärmor följer med också vi får se eller kanske följer ingen med.
Nu har dom fått frågan det har varit en massa gnäll att jag aldrig har tid,
Fast jag har varit hemma den mesta tiden  dom sista veckorna.
och då hardet minsann varit tyst.
Ibland förstår jag mig inte på folk jajaja inte mitt problem.
Så ni får ha en härlig lördag för det ska vi ha puss och kram
Bildresultat för bye bye