Bland måste man....

Bildresultat för kaffeTjena fina du.....
Idag är ingen bra dag trött som bara den sovit oroligt.
Men nu har jag kickat gång dagen med en mugg kaffe.
Och känner jag mig rätt så blir det flera.
Bildresultat för vänskapMåste bara skriva lite mer om det jag skrev i går, för i bland kan det vara lite kluddrigt vad jag menar
om man inte känner mig, det här att jag och min vän säger samma ord (så menar jag att vi säger samma ord sammtidigt.)
Sen tyckte hon att jag också hade blivit tuffare av mig.
Ja det kanske jag har eller så börjar jag hitta mig själv igen.
Men jag hopars att hon tycker att det är bra och inget dårligt.
Och tiden bara flög i väg vips nästan 4 timmar så jag flög upp 
I raket fart hade ju tvätt som jag skulle ha tagit.
Men när jag kom hem så glömde jag bort det så tog det i går i stället så idag  har jag tänkt att vika i hop den.
Bildresultat för vänskapNu kommer lite gnäll varning
så ni får scrolla ner om ni inte vill läsa.
lite längre upp berättade jag har sovit dårligt.
Och vaknade med huvudvärk och när jag väl steg upp
Så hade jag ont sidan av foten vet inte om jag har 
sträckt den på något sett men ont gör det när jag går.
Ibland undrar jag varför allt ska hända mig.
Och alla mina byxor stramar *Suck*
Men vet ni vad skit i samma bara kämpa vidare.
Finns säkert fler som tycker det är jobbigt i bland.
Bildresultat för höstSom dom flesta vet
Så älskar jag hösten och ser fram i mot att den ska komma.
Men tyvärr är det många som får depration på hösten.
För det blir mörka tider m,m.
Men om man tittar lite och ser alla fina färger som hösten
har att erbjuda och friskare luft och alla härliga ljus 
man plockar fram i sina ljustakar m,m.
Hur fint är inte det......
 
Idag är älsklingen hos svärmor gick direkt efter jobbet.
Så nu kan jag ha lite egen tid skööööönt.
Idag har jag gjort en vit lögn gillar inte det men den här 
personen om jag hade sagt att jag inget skulle göra
och bara vara så hade hon dykt upp.
Och jag ville verkligen bara få andas och ta hand om mig själv.
Sen har hon lätt att ta åt sig saker att man inte vill ses.
tycker det är lite trist för det är fotfarande älsklingens vän.
Visst det är kul att hon gillar mig hon är jätte snäll
Och go och ställer upp och släppt in mig i deras familj.
Och så klart ser jag henne som min vän och vi har kul ihop.
Men i slut ännden är det peos vän.
Nu säger jag inte man kan har vänner tillsammans för det kan man visst ha men på olika sett hopars ni förstår vad jag menar.
Men gillar absolut inte att jag måste ta till en vit lögn,
Vet inte om det är rätt eller fel men som min goa vän
Sa till mig det finns inget som är rätt eller fel.
Bildresultat för frisör tecknatI början i vec var jag hos
frissan och försöka få en tid och det var inte det lätt
Fanns inga tider  för alla vill visst göra sig fin till skolan börjar
Så nu står jag på väntelistan och tyvärr måste jag ha mobil
på så jag kan höra om hon skulle få ett återbud.
Visst jag skulle ju kunna kolla med alla andrar frisörer
Men jag är väldigt kräsen vem som får göra mitt hår
Så får bara vänta och se om det blir någon tid över.
Och mobilen plingar hela tiden så jag håller på att bli 
tokig occh när det väl ringer i den så är det älsklingen
Allså det här med egen tid är visst inte det lättades att få
när man heter Eva, ibland skulle jag bara vilja rymma i väg 
Och gömma mig och ingen mobil på eller nääää
skulle inte klara mig utan mobilen hahahaha men att välja att inte svara kan man ju göra.
Ja tänk att rymma i väg och bara få andas och inte svara i mobilen men får nog ta med älsklingen då annars hade jag fått ett  ton medelande av honom hahahaha.
Bildresultat för fikaI morgon ska jag fika med
Marta vid två tiden om inget annat händer 
Man kan ju ha turen att frissan hör av sig.
Och vet ni ska se om jag blir modig den dan 
Jag är hos frissan har alltid vilja färga mitt hår lila
eller kanske rött ja vi få se om jag är modigt eller en mus.
 
Nu har det plingat i mobilen hur många gånger som helst
Jag hatar att jag måste ha ljud på och jag är ju otroligt
nyfiken vem det är så var ju bara tvyngen kolla det var min goa vän charlie jag var så utråkad i går så jag terrade han i går
med en massa mess han har alltid en massa saker att göra
och jag saknar min goa vän han är visst lika popis som en annan
Så jag retade han fett mycket i går så sent i går kväll
Sa jag ska minsann inte skriva en massa och störa han 
för jag vet att han har mycket så ska hålla mig tills vi börjar i skolan gissa vem som jäklas med mig nu?????
Japp charlie och jag vet vad han försöker göra.
Han är alltid duktig på att läsa mina mess men oftas svara han inte för han har så mycket på gång med sin musik m,m.
 
Så nu ska jag verkligen försöka hålla mig han ska inte lyckas
Med att jag svara, läsa kommer jag göra.
och jag hoppars jag kan hålla det men ni som känner mig 
så har jag svårt att låta bli att svara så vi får se hur det går
Men ska göra allt i min makt att inte svara för han ska inte få rätt i att jag inte kan hålla det.
Nu får ni ha det bäst och all kärlek till er puss och kram.
Bildresultat för bye bye