Solen tittar fram !!!!

Bildresultat för söndagHej fina ni!!!!
Jag är hopplös på att hitta på en överskrift på min blogg.
Jag är ingen bra på detta men hoppars ni har översende av detta,
I morse när jag vaknade så tittade solen fram så fint,
Och lyser så finnt ännu skönt,men jag får nog byta gardiner i vardagsrummet
För den stör mig när jag sitter i soffan och inte kan se på tv,
Få ta det när någon vänlig själ kommer som kan hjälpa oss att byta gardiner.
Glömmde berätta igår var min Gumma glatt överaskad att min kaktusblomma
Jag fick av henne innan jul lever Hahahaha.
Ärligt talat är jag åxo detta för jag brukar ta dö på blommor i rakert fart,
Bildresultat för städaJag fick städat och tvättat i går
Medans älsklingen kollade på hockey i går skönt att ha det avklarat,
Men det är ju klart det finns alltid något,,, idag skrattade älsklingen 
Åt mig jag tog fram trasan och torkade kylskåpshandtaget för den var smutsigt
Jag blängde surt på han och sa jaja jag vet att jag är lite pedant,
Men låt mig vara det då,
Då kontrade han med låt mig få skratta då *Fnys*
Jag tycker inte att jag är så farligt pedant jag gillar inte att om jag ser smutsfläckar
Och grus i hallen typ,
Bildresultat för kenoVad händer idag 
Jo vi ska lämmna in vårat keno som har gått ut men som vanligt
Är det ingen redigt vinst så det kommer inte gå ihop sig denna 
Gång heller men man hoppars att snart ska man få någon redigt vinst
Ja drömma kan man ju alltid få göra,
Sen senare idag ska vi träffa några vänner som vi inte har setts på ett tag,
Få se om dom kommer hit eller vi åker till dom.
Vi ska höras inom dagen,
Så vi har alltid att göra men det är så jag vill ha det för då trivs jag bäst,
Men ibland måste jag kanske lyssna på min kropp och vila åxo.
Men är lite dum på detta,
I morgon ska vi åka till kristianstad med svärmor då ska hon göra sitt andra öga.
Nu ska jag ta och fixa sängen sen förbereda middagen, ska hacka lite lök
Och skära lite paprika det blir snitzel idag och fixa till morgon disken
Så nu slutar jag för denna gång får se när jag hinner komma in nästa gång.
Ni får ha en härlig söndag ha det bäst puss och kram,
Bildresultat för bye bye