Midsommar är slut !!!!

Bildresultat för happy monday Fina ni !!!!
Idag vaknade jag ännu senare kl var nästan nio, ubs inte klokt.
Nu är Midsommarn slut och vi har kommit in en ny vec.
Vädret har inte varit det bästa och idag tror jag att vädret slår
Världsrekord av det dystra det bläser och regnar ja man ka ju tro att hösten
Har kommit tillbaka skulle vara nice med lite bra väder nu.
Igår hade vi en trevlig stund med våra gäster,sen efter körde jag ner älsklingen
Till svärmor och jag körde hem,efter sju tiden åkte jag ner till svärmor.
Stannade där en timmes tid.
Vad som händer idag vet jag inte riktigt ännu.
 
 
Bildresultat för regn tecknatÄr ju inte det bästa vädret ute.
Men just nu njuter jag av mitt kaffe och när jag är klar här ska jag bädda.
Men det blir nog ganska lungt, jag har tänkt att betala lite räknigar.
För det måste ju göras det också,
Och kanske tar jag min bok och läser lite sen finns det alltid lite små plock.
Ja vi får se vad som händer under dagen.
Nu får ni ha en härlig Måndag puss och kram
Bye bye